Principalele activitati ale companiei NAN Events sunt cele de organizare si logistica evenimente.
Astfel, indiferent de tipul de eveniment organizat va punem la dispozitie toate produsele si accesoriile necesare prin care sa dati un plus de ritm, culoare si originalitate.
Cateva dintre produsele, dotarile si accesoriile pe care le puteti inchiria:
-Monitoare, proiectoare, sisteme de afisaj si ecrane de proiectie de multiple dimensiuni
-Sisteme audio, sisteme de sonorizare si sisteme de iluminat de ultima generatie
-Materiale si dotari pentru scene
-Echipamente de racire si de incalzire atat pentru interior, cat si pentru exterior
-Generatoare si sisteme de distributie a energiei electrice
-Mobilier de interior si de exterior
-Corturi pentru evenimente. Corturi Dome.
-Echipamente complete pentru baruri si puncte de servire
Si multe altele...
Activitati conexe ale noastre: - Transport Persoane - Transport Marfuri / Bunuri - Depozitare Bunuri - Wifi Setup - 360 Photo
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.