CATI & survey on-line:
Agenti specializati multilingv (Romana,Engleza, Italiana, Franceza, Spaniola, Germana, Maghiara, Rusa, Albaneza, Bulgara, Greaca) cu un suport disponibil in 11 limbi de circulatie internationala.
Conexiune internet in fibra redundanta; Link international SDH E3 (16Mbps) si national (32Mbps)Infrastructura SIP VOIP (Voice Over IP)
Aplicatii de Call-Center Web-Based; Aplicatii Sharing si Videoconference
Inregistrarea apelurilor si Call Intrusion
Principalele aplicatii sunt replicate in Data Center externi
CALL CENTER:
IVR (interactive voice response)
ACD (automatic call distribution)
CTI (computer telephony integration):
Predictive dialer: apelurile outbound sunt facute automat de catre un sistem automat de initiere a apelurilor, adaptat pentru a garanta productivitatea maxima a agentilor
Receptie comenzi/Rezervari (Reteaua noastra permite conexiuni in safe-mode la sistemele de CRM si Back-Office ale clientului)
Help Desk Tehnic (Suport de primul si al doilea nivel cu personal tehnic)
Gestiune intalniri / appoiment - uri B2B (Gestiune web, bazata pe agenda si feed-back pentru fiecare intalnire; fiecare intalnire este re-confirmata de echipa noastra de Quality Assurance pentru garantarea unei maxime calitati)
Data profiling/Generare de oportunitati (Echipa noastra este experta in profilare de date pentru mari firme B2B; sunt transferate clientului numai persoanele considerate potential client)
Teleselling
Telemarketing
Mystery Calls
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.