Ghidul Serviciilor
Pfa Bunea Ana Madalina - Cadastru Si Intabulare Bucuresti
inapoi la firma 80 vizite
Poza Acte necesare

Apartament

1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie – Directia Taxe si Impozite (valabil in luna in care se depune dosarul cadastral) – in original;

 2. Actele de proprietate ale imobilului – copii legalizate:

     a) in cazul achizitionarii de la o persoana fizica/juridica: contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in acesta;

     b) in cazul achizitionarii prin institutiile Statului Roman (ICRAL, ICVL, Orizont, etc): contract de vanzare cumparare, proces verbal predare – primire apartament, contract pentru plata in rate si dovada achitarii integrale a acestuia (unde este cazul), declaratie notariala din care sa rezulte ca: imobilul nu este vandut, ipotecat, nu face obiectul unui litigiu si nu a fost inscris in registru de transcriptiuni imobiliare (valabila numai in cazul in care imobilul nu a fost transcris in registrul de transcriptiuni imobiliare);

     c) in cazul dobandirii proprietatii in baza unei Sentinte Civile – copie conforma cu originalul (duplicat) emis de Judecatorie;

     d) in cazul apartamentelor dobandite in baza Legii 112 / 1995 – copie legalizata contract vanzare – cumparare, copie xerox schita anexa contract;

 3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor – copii xerox;

Teren fara constructie

 1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie – Directia Taxe si Impozite – in original;

 2. Actele de proprietate ale terenului: titlu de proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in acesta- copii legalizate;

 3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor – copii xerox;

 4. Extras de plan parcelar avizat de Primarie (numai in cazul terenurilor extravilane) – in original.

Teren cu constructie

1. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Primarie – Directia Taxe si Impozite (valabil in luna in care se depune dosarul cadastral) – in original;

2. Actele de proprietate ale terenului: titlu de proprietate, contract vanzare-cumparare, certificat de mostenitor, inclusiv actele invocate in acesta- copii legalizate;

3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor – copii xerox;

4. Autorizatia de construire si proces – verbal de receptie la terminarea lucrarilor, sau dupa caz, certificat de atestare a edificarii extinderii constructiei, eliberat de primaria localitatii unde este situat imobilul – copii legalizate;

5. Autorizatia de demolare (numai in cazul in care in actele de proprietate se regaseste o constructie care ulterior a fost demolata) – copie legalizata

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.