Scoala IAA ofera 4 mini-MBA-uri structurate în functie de experienta profesionala:
Modul este dedicat juniorilor cu pâna în 3 ani experienta într-o agentie de comunicare sau într-un departament de marketing, care doresc sa îsi completeze cunostintele de marketing, comunicare, cercetare de piata, abilitatile de prezentare si de bugetare.
Modulul se adreseaza profesionistilor cu cel putin 4 ani experienta care doresc sa aprofundeze rolul digitalului într-o campanie de comunicare sau de marketing. Cursantii vor învata sa dezvolte strategii si briefuri de digital, sa seteze obiective corecte, sa coordoneze procesul de implementare, de evaluare si de optimizare.
Acest modul a fost gândit pentru cei care vor sa aprofundeze rolul marketingului în strategia de business, sa gestioneze un brand si un portofoliu de brand, sa gândeasca o pozitionare de brand sau un proces de rebranding, sa stapâneasca punctele cheie într-o strategie de comunicare cât si sa gestioneze mai bine o echipa.
Modulul de Leadership se adreseaza antreprenorilor, managerilor de agentie, directorilor de comunicare si tuturor care îsi doresc sa implementeze un proces de transformare organizationala, sa aduca inovatia în cultura companiei sau sa gaseasca noi abordari în procesul de gestionare a resurselor umane.