Ghidul Serviciilor
Turtoi Intellectual Property Firm - Consultanta Si Servicii In Domeniul Proprietatii Industriale Bucuresti
inapoi la firma 360 vizite
Poza Despre noi

Conceptul protectie-marci.ro a pornit de la necesitatea apararii drepturilor asupra marcilor inregistrate intr-un mod activ si eficient.DE CE? Modificarea Legii Marcilor (10.05.2010), prin excluderea examinarii din Oficiu a anterioritatilor (marci identice/similare - examinarea pe motive relative) a transformat OSIM intr-un depozitar al marcilor. Nu mai exista astfel o minima garantie a protectiei inregistrarilor.Daca, pana la modificarea Legii, monitorizarea marcilor inregistrate era o optiune a titularilor, acestia fiind asigurati o perioada de 10 ani (pana la reinnoire), dupa modificarea Legii Marcilor, monitorizarea a devenit o conditie primordiala, fara de care, toate demersurile pentru inregistrarea unei marci sunt inutile.EXEMPLU: Am depus marca „OZ” la inregistrare si dupa finalizarea tuturor procedurilor am obtinut certificatul. Orice tert poate depune ulterior o marca identica („OZ”) la inregistrare pentru care va obtine certificat, daca nu se opune nimeni la inregistrare.In cazul in care marca ar fi monitorizata (urmarirea zilnica/saptamanala a publicatiilor de specialitate - EUIPO-OSIM-WIPO)* o asemenea situatie ar fi exclusa. Imediat ce s-ar observa o marca depusa la inregistrare, identica sau similara cu marca dvs., ati fi informat, urmand a se lua masurile legale (notificari, opozitii, contestatii etc).Scopul practic al conceptului consta in:

In lipsa monitorizarii, costurile pentru apararea drepturilor ar fi mult  mai mari, deoarece odata cu inregistrarea unei marci ulterioare identice/similare cu a dvs. solutionarea revine instantei, procedura este de durata, iar eventualele prejudicii nu pot fi recuperate.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.