Ghidul Serviciilor
Viflor
inapoi la firma 85 vizite
Poza Intrebari frecvente
Livrarea pentru produsele oferite pe site-ul viflor.ro se face Gratuit? Este adevarat ca oferim aceasta facilitate, in mod selectiv, fie pentru anumite produse, fie in asociere cu anumite promotii. In mod implicit insa, la valoarea totala a produselor comandate se adauga si costurile de transport, mentionate explicit pentru fiecare comanda in parte. Exista costuri ascunse asociate cu livrarea produselor comandate in magazinul www.viflor.ro? Nu exista costuri sau taxe ascunse. La momentul finalizarii comenzii dvs, veti fi in masura sa vizualizati costurile totale ale comenzii, precum si costurile de transport asociate. Cand si la ce ora va fi livrata comanda? Pentru produsele aflate in stoc, livrarea comenzii se face in maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. Pentru comenzile plasate pana in orele 16.00, de luni pana vineri, si pana in ora 11 Sambata si Duminica, livrarea se face in aceeasi zi. Pentru comenzile plasate dupa ora 16, de luni pana vineri, si dupa ora 11 in zilele de sambata si duminica, livrarea se va face in ziua imediat urmatoare (fara a se depasi cele 24 de h de la lansarea comenzii). In ceea ce priveste ora exacta la care se face livrarea, aceasta nu este garantata. Pantofii la comanda sunt livrati in 7 zile de la primirea comenzii. Taxa de livrare depinde de curierul pe care vi-l alegeti. Se pot face pantofi si la comanda? Daca imi doresc un anumit model dar pe o alta culoare decat cea disponibila, sau dintr-un alt material? In principiu, raspunsul este da. Cel mai bine ar fi sa ne contactati specificand modelul ales si modificarile pe care ati dori sa le efectuati. Cum pot afla despre livrarea, cu bine la destinatie, a comenzii mele? Viflor garanteaza livrarea tuturor comenzilor la data ceruta. Dar mai important este faptul ca puteti urmari stadiul in care se afla comanda dvs, in sectiunea "Contul Meu>Vizualizeaza Comenzi Anterioare". Pentru urmarirea acestora, in mod facil, magazinul nostru va ofera posibilitatea sa "porecliti" fiecare comanda, astfel incat sa recunoasteti exact la ce refera o comanda plasata. Daca din orice motiv, comanda n-a putut fi onorata veti fi contactati imediat pentru a vi se aduce la cunostinta acest lucru. Daca o comanda n-a ajuns la destinatie, puteti intra in discutie cu Serviciul Clienti, al magazinului viflor. ro, accesand meniul "Contul meu>Vizualizeaza Comenzi Anterioare>Serviciu Clienti", unde ne informati asupra oricarui incident legat de o anume comanda.
Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.