Ghidul Serviciilor
Best Admin Consulting - Administrare Imobile Bucuresti
inapoi la firma 61 vizite
Poza Administrare financiara
Foto

Organizarea contabilitatii in partida simpla si intocmirea situatiilor finasnciare
Depunerea soldurilor elementelor de activ si pasiv, situatie intocmita potrivit Ordinului Ministrului Economiei si Finantelor.
Calculul cotelor de intretinere prin repartizarea cheltuielilor in functie de natura acestora si/sau a deciziilor luate in cadrul Adunarii Generale.
Gestionarea software a fondurilor banesti (toate obligatiile de plata ale Beneficiarului se fac doar online).
Calcularea penalitatilor conform sistemului si aprobat de Adunarea Generala.
Somarea restantierilor si aplicarea procedurii de recuperare a restantelor cu penalitatile aferente.
Oferirea de suport Presedintelui in procesul de pregatire a dosarelor rau-platnicilor in vedereea recuperarii creantelor.
Reconcilierea lunara a conturilor bancare.
Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru renumeratiile personalului angajat, dupa caz.
Pregatirea, documentarea si trimiterea spre aprobare a bugetelor anuale de cheltuieli operationale, de reparatii si de investitii.
Urmarirea achitarii cheltuielilor si instiintarea Presedintelui
Asociatiei in cazul in care sunt intarzieri la plata.
-
Softul E-bloc are posibilitatea de a crea fiecarui proprietar cont, in care sa poata vedea fisa apartamentului, facturile urcate pe luna in care se intocmesc listele de plata,call center, plata online.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.