Pachetul de coordinare eveniment "Month of Coordination" include:
PREGATIREA PENTRU ZIUA NUNTII:
Intalnirea initiala pentru a explica procesul de organizare si coordonare
O intalnire de o ora, cu 2 saptamani inaintea nuntii, pentru a confirma ultimele detalii, cronologia evenimentului, lista de contacte de urgenta, lista de invitati si lista de plati care trebuie facuta in ziua nuntii
Organizarea repetitiei nuntii si prezenta timp de o ora la repetitie (daca se doreste)
Crearea itinerariului nuntii si impartirea acestuia catre invitati la repetitia nuntii
ZIUA NUNTII:
Coordonarea nuntii de catre wedding planner-ul principal si, daca este nevoie, de o asistenta (In functie de complexitatea nuntii pot fi angajati mai multi asistenti)
Coordonarea furnizorilor conform instructiunilor voastre fie in persoana, fie prin telefon (in functie de situatie), astfel incat sa asistam furnizorii in orice probleme sau intrebari.
Coordonarea petrecerii
Coordonarea furnizorilor in aranjarea decorului pentru ceremonie si petrecere
Organizarea si distributia florilor
Crearea itinerariului nuntii si impartirea acestuia catre invitati la repetitia nuntii
Acces la Kit-ul de urgenta
Verificarea fiecarui obiect necesar pentru oficierea ceremoniei
Asistenta la aranjatul tinutelor
Aranjarea numerelor de masa, cardurilor de asezare si marturiilor conform instructiunilor voastre
Coordonarea divertismentului si a tuturor anunturilor/evenimentelor pe parcursul receptiei
Plata facturilor finale catre furnizori (si a unei atentii catre ei, daca doriti sa le oferiti)
Suntem pregatiti sa ne ocupam de orice situatie de urgenta care poate aparea