Ghidul Serviciilor
112 Srl - Infiintare Firme, Intocmire Si Modificari Acte, Bucuresti
inapoi la firma 302 vizite
Poza Dizolvare firma
Foto

Obtinerea documentelor pentru Dizolvare firma, fara numire de lichidator, se va realiza in 2 etape. Actele necesare pentru inregistrarea desfiintarii voluntare (Dizolvare firma) a societatii sunt:

Etapa 1 – Dizolvare firma si lichidarea voluntara

1. Cerere de inregistrare a mentiunii;

2. Hotararea AGA sau decizia asociatului unic;

3. Imputernicirea persoanei care depune motiunea, daca este cazul;

4. Dovada achitarii taxelor. 

Etapa 2 – Dizolvare firma prin radiere (voluntara)

1. Cerere de radiere;

2. Certificatul de inregistrare si anexele;

3. Situatia financiara de lichidare;

4. Hotararea de repartizarea a activelor;

5. Certificat de la Administratia Financiara din care rezulta ca sociatatea nu are datorii la bugetul de stat si la contributii sociale;

6. Imputernicirea persoanei care depune mentiunea, daca este cazul. 

7. Dovada achitarii taxelor. 

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.