Pentru serviciul de Schimbare denumire firma, echipa noastra se va ocupa de toate demersurile legale la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti / Ilfov, in urma punerii la dispozitie de catre dumneavoastra o serie de documente:
Noua rezervare de denumire cu viitorul nume ales pentru firma;
Hotararea legala a firmei pentru Schimbare denumire firma;
Actul constitutiv actualizat al societatii, la zi;
Vechiul CUI al societatii si certificatele constatatoare aferente.
In baza acestor documente se va intocmi dosarul pentru Schimbare denumire firma, in vederea depunerii si acceptarii lui la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti / Ilfov. Procedura implica realizarea si obtinerea urmatoarelor documente:
Cerere de inregistrare (original), Declaratii tip.
Actul modificator al Actului constitutiv (Hotararea Adunarii generale a asociatilor / Decizia Asociatului unic sau Actul aditional la Actul constitutiv), respectiv Decizia Consiliului de administratie, Decizia Consiliului de supraveghere (original).
Actul constitutiv actualizat.
Delegatie pentru persoanele desemnate sa indeplineasca formalitatile legale semnata de administrator (original).
Reprezentarea la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti / Ilfov de catre echipa 112.srl pentru predarea si primirea dosarului solutionat pentru Schimbare denumire firma.