Un nou sistem de expunere şi comercializare a produselor alimentare vrac !
Vânzarea de produse alimentare vrac este unul dintre fenomenele cu cea mai rapidă creştere în retail-ul alimentar de astăzi, arătând o creştere de la an la an de mai mult de 10%. Consumatorii apreciază faptul că pot cumpăra cantitatea dorită – nici mai mult nici mai puţin. Şi pentru comercianţii cu amănuntul este o oportunitate interesantă pentru a genera marje suplimentare, crescând în acelaşi timp loialitatea cumpărătorului. Comercializarea de produse alimentare vrac se bazează pe mai puţine resurse naturale decât bunurile ambalate. Acest lucru se realizează pe tot parcursul lanţului logistic, cea mai mare parte a produselor vrac fiind transportate mai eficient decât bunurile pre-ambalate, reducând astfel emisiile de CO2. Pentru articole vrac, de asemenea, se foloseşte mai puţin material de ambalare, ajutând la reducerea deşeurilor din ambalaje, atât de la comercianţii cu amănuntul şi în casele noastre. Vracul este de asemenea o modalitate foarte atractivă de a afişa produse. Consumatorii văd şi sunt capabili să evalueze calitatea a ceea ce cumpără. Studiile arată că unul din punctele esenţiale pentru cumpărătorii de produse alimentare vrac este igiena. Sistemul SmartBins™ poate fi uşor demontat pentru curăţarea ocazională sau periodică, în timp ce alte soluţii acrilice sau lipite de pe piaţă sunt mai puţin durabile şi greu de curăţat.
Gama Gravity Bin oferă un sistem “circuit închis” unde produsul cade în pungă acţionând un mâner. Consumatorii nu sunt niciodată în contact cu produsul expus.
Scoop Bins oferă, de asemenea, o caracteristică gravitaţională pentru a asigura principiul FIFO (First-in / First-out) de rotaţie a produselor stocate. Ambele game au mai multe opţiuni de semnalizare pentru a furniza informaţii necesare consumatorului şi să permită semnalizarea promoţiilor.