Pasul 1: Echipamentul nu este necesar sa fie adus la sediul firmei noastre, reparatiile se pot face si la domiciliul dvs daca defectiunea nu presupune interventia de nici un fel pe PCB-urile echipamentului. Nu este necesara inmanarea accesorilor (geanta, incarcator, etc).
Pasul 2: Se efectueaza diagnoza echipamentului. Diagnoza este GRATUITA, indiferent de echipament. Acest proces dureaza 2-3 zile lucratoare, in functie de volumul de lucru al service-ului si in functie de problemele echipamentului. In cazuri exceptionale, acest proces poate dura mai mult. Cand se intampla acest lucru, vom informa clientul in cel mai scurt timp, comunicandu-i noul termen de diagnosticare.
Pasul 3: In urma diagnosticarii, se contacteaza clientul pentru prezentarea problemei descoperite, precum si a solutiilor disponibile pentru rezolvarea acesteia. Cand este posibil acest lucru, vom incerca intai reparatia piesei/pieselor defecte si doar apoi inlocuirea lor, astfel incat preturile aferente reparatiei sa fie cat mai mici
Pasul 4: In cazul in care clientul isi da acordul pentru solutionarea problemei, echipamentul este introdus in service pentru reparatie. Acest proces dureaza aproximativ 4-6 zile, in functie de volumul de lucru, de problemele echipamentului si de disponibilitatea pieselor de schimb (daca este cazul).
Pasul 5: In momentul in care problemele echipamentului au fost solutionate, asupra echipamentului sunt facute o serie de teste, pentru a verifica buna functionare a acestuia. Acest proces dureaza aproximativ o zi. In cazul in care echipamentul nu trece testele, clientul este contactat pentru a i se comunica acest lucru si a i se prezenta solutiile alternative.
Pasul 6: In cazul in care echipamentul trece testele, clientul este contactat pentru ridicarea echipamentului.