Societatea noastra va ofera serviciul de monitorizare obiective, la cei mai inalti parametrii calitativi, având ca obiectiv tratarea cu eficienta a tuturor evenimentelor care tin de securitatea obiectivului. Prin intermediul dispeceratului central de monitorizare EUROGUARD obiectivele sunt urmarite in permanenta (24h/24h) si cu ajutorul aparaturii performante, de ultima generatie, din dotarea dispeceratului, sunt culese date importante privind evolutia si buna desfasurare a sistemelor de alarmare antiefractie, din cadrul obiectivelor. Comunicarea dintre sistemele de alarmare si dispecerat se poate face pe liniile telefonice fixe sau mobile (Romtelecom, GSM, GPRS). De asemenea, atunci cand este cazul, dispecerul de serviciu, utilizand echipamente de comunicatie voce/date, trimite echipajele de interventie, la locul desfasurarii evenimentului (efractie, panica, test de verificare). Agentii nostri din echipajele mobile sunt constant in contact cu centrul de comanda. Folosind aparatele de comunicare din dotare, suntem in contact permanent cu dumneavoastra. Etapele procesului de monitorizare:
Alarmele reale sunt transmise, imediat dupa verificare, la cea mai apropiata sectie de politie, sau, dupa caz, pompierilor, iar acestia dispun, conform legii, interventia echipajelor specializate ale Politiei si/sau Pompierilor la sediul abonatului.