Optimizeaza activitatile de administrare a datelor Cu SEAL optimizezi activitatile de administrare a datelor si inregistrarilor reducand in acelasi timp incarcarea personalului responsabil Aceasta optimizare are loc atat prin consolidarea multiplelor arhive intr-o singura locatie usor de administrat dar si prin reducerea costurilor generate de utilizarea unor platforme inflexibile de tip ECM pentru arhivarea continutului.
Construieste si foloseste in mod real arhiva electronica Gestionarea corespunzatoare a datelor companiei tale este valoroasa atat pentru asigurarea compliatei cu normele legale in vigoare dar si ca suport pentru procesele de afaceri prin refolosirea valorii generate deja in cadrul tranzactiilor anterioare. SEAL iti permite sa stochezi inregistrari electronice ale documentelor pe hartie sau nativ in format digital (facturi electronice, desfasuratoare de apeluri, extrase de cont etc.)
Caracteristici la cheie simplu de utilizat In SEAL vei gasi caracteristicile asteptate legate de managementul inregistrarilor dar si multe alte functionalitati care te vor surprinde. Toate acestea sunt combinate in asa fel incat sa para familiare utilizatorilor indiferent ca sunt experti sau incepatori. Aplica politici de retentie, bucura-te de modelul dinamic si adaptativ pentru definirea datelor precum si de standarul deschis CMIS care iti asigura integrarea cu alte sisteme IT
Mult mai mult decat te-ai fi asteptat de la o aplicatie pentru administrarea datelor
Licente sau cloud? Sau amandoua? Disponibil atat ca licenta perpetua pentru instalari „On Premise”, cat si „On Demand”, livrat ca serviciu din cloud.