Pentru încetinirea sau oprirea vehiculului avem nevoie de un sistem de frânare eficient. În momentul frânării energia de mişcare a vehiculului se transformă în energie termică eliberată în urma interacţiunii discurilor de frânare şi a plăcuţelor de frână.
Sistemul de frânare trebuie verificat cu regularitate, astfel primim o imagine exactă despre măsura uzurii. Odată cu creşterea vitezei, creşte şi distanţa de frânare, ceea ce este afectată şi de calitatea anvelopelor, starea mecanismului de rulare şi condiţiile de drum.
Ţinuta de drum bună şi corespunzătoare a vehiculului Dvs. poate fi obţinută doar printr-un reglaj corect al mecanismului de rulare. Obiectivul nostru este ca Dvs. să părăsiţi atelierul nostru cu trenul de rulare reglat corespunzător şi cu sistemul de frânare în stare perfectă. Tocmai de aceea lucrăm cu cele mai moderne instalaţii, utilizând materiale excepţionale. Vehiculul reparat poate părăsi atelierul nostru doar în stare perfectă!
Anvelopele asigură legătura dintre vehicul şi drum. Anvelopele uzate pot conduce la derapări în momentul frânării bruşte. Tocmai de aceea, sistemul de frânare funcţionează în mod corespunzător doar cu amortizoare şi anvelope care se află în stare ireproşabilă.
De cele mai multe ori trebuie schimbate așa-numitele „piese uzabile” cum ar fi plăcuţele, discurile şi tamburele, respectiv trebuie verificat nivelul lichidului de frână. Mai nou, odată cu apariţia aşa-numitelor sisteme de control de stabilitate (ESP) şi a sistemelor antiblocare (ABS) este tot mai frecventă aplicarea exclusivă a frânelor cu disc.