Ghidul Serviciilor
Classic Events Agency Organizare Profesionista De Evenimente Bucuresti
inapoi la firma 106 vizite
Poza Cocktailuri
Foto

Cosmopolitanul este singurul cocktail aparut in zilele noastre care este considerat clasic. Asta se datoreaza locului in care a aparut, modului cum a fost modificat in scurta lui istorie, precum si prezentarii, a promovarii si a numelui. Oare ar putea un cocktail sa reziste atat timp, chiar sa devina din ce in ce mai popular daca gustul nu ar ramane in memoria consumatorului? Sa nu uitam ca la un cocktail, primul lucru de care trebuie sa tinem cont este gustul, care este alcatuit din balansul aromelor, relatia dintre acestea, taria, asprimea si consistenta. Gustul depinde, bineinteles de reteta, dar si de modul corect de preparare. De aceea, cocktail-urile clasice sunt testul de referinta al barmanilor. Cosmopolitan-ul a aparut la sfarsitul anilor ’80 si, spre deosebire de alte cocktail-uri mofturoase, nu numai ca a supravietuit, dar a avut cea mai mare ascensiune. Dupa aproape 10 ani de cand a fost vazut prima data, se pare ca a devenit cea mai comandata bautura din America. Arata foarte atractiv in paharul de tip Martini, un roz stralucitor, o explozie de aroma de fructe, toate sub un nume impunator. Nimeni nu se simte jenat sa comande un Cosmopolitan. Cand cineva sta la bar cu un Cosmopolitan in fata, se crede mai sofisticat si cunoscator decat este in realitate. Dar reteta care o stim astazi nu a fost aceeasi de la inceput. Cosmopolitanul a fost promovat inca din anii ‘60 sub o alta forma, si probabil nimeni nu anticipa succesul. In America, intre 1956 si 1970, Ocean Spray Cranberry Juice era promovat agresiv in combinatie cu bauturi spirtoase. Au realizat o serie de cocktail-uri, unul din ele continand 30 ml vodca, 30 ml cranberry juice si 5 ml suc de lime, fiind denumit “The Harpoon”.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.