În calitate de angajator legal, gestionăm contractele de muncă ale angajatilor temporari și toate documentele care decurg in spatele derularii aceastora, inclusiv serviciile de medicina muncii si protecția muncii. Procesăm lunar statele de plată, viramentele privind contribuțiile sociale, întocmirea și depunerea declarațiilor lunare.
Serviciile de administrare de personal si salarizare oferite salariatilor temporari sunt:
Intalnirea cu angajatii temporari si informarea acestora despre:
- Documentele necesare angajarii
- Conditiile de munca
- Fisa postului
Pregatirea si semnarea documentelor necesare din punct de vedere legal:
- Contractul individual de munca
- Regulamentul de ordine interioara
- Alte documente (declaratii privind: alte venituri, persoanele in intretinere, casa de sanatate, banca etc.)
- Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale, deciziilor si inregistrarea acestora in registrul electronic de evidenta al salariatilor
- Elaborarea modelului de pontaj conform cerintelor clientului
- Calculul salariilor: procesarea documentelor primare legate de prezenta si a altor elemente de natura salariala
- Pregatirea fisierelor de banca pentru viramentul salarial
- Intocmirea declaratiei unice 112
- Intocmirea borderourilor pentru tichetele de masa