Sistem de monitorizare vehicule prin GPS pentru reducerea costurilor si optimizarea parcului auto
4 Posibilitati de monitorizare consum carburant:
a. Consum Normat (Raportarea Km-lor parcursi la consumul mediu in mers si stationar din cartea tehnica) b. Consum Efectiv (Raportarea Alimentarilor: litri de carburant achizitionati la benzinarii la km parcursi) c. Consum dat de computerul de bord (citirea cantitatii de combustibil arse de motor) prin FMS nativ sau CANbus d. Masurarea nivelului de combustibil din rezervor cu sonde litrometrice
3 Posibilitati de a identifica comportamentul Agresiv / Sportiv la volan:
a. Alerta in cazul accelerarilor foarte bruste b. Alerta in cazul franelor foarte bruste c. Alerta in cazul curbelor luate cu viteza ridicata
2 modalitati prin care se economiseste carburant minim 15%
a. prin eliminarea condusului agresiv / sportiv identificat (mustrare sofer) b. prin eliminarea sau facturarea curselor in plus ale soferilor / agentilor (in interes privat / personal, ciubucuri, curse clandestine)
2 costuri importante care sunt automat reduse
a. Firmele de asigurari ofera reduceri la primele Casco chiar si de 30% la autovehiculele monitorizate b. Prin eliminarea condusului agresiv / sportiv si a km-lor in plus automat creste durata de viata a autovehiculelor si scade numarul de vizite la service-urile de reparatii
Economisiti timp si oferiti servicii de calitate clientilor dumneavoastra
a. Adio timp pierdut cu completarea foilor de parcurs – un simplu click si se listeaza pdf-ul in formatul standard legal b. Istoricul curselor – dovada prestatiei atat pentru clienti cat si pentru organe de control c. Dispecerizare eficienta – pozitiile in timp real pe harta – puteti comunica clientilor pozitia autovehiculelor fara a mai suna / deranja soferii la volan
Nu in ultimul rand – PRETURI ACCESIBILE
a. Solutii personalizate pe fiecare buget si parc auto in parte (chiar si pentru firmele cu un singur autovehicul) b. Solutii de chirie sau chiar finantare cu cost 0 pentru echipamente
Solutia de monitorizare nu este un cost, este o investitie (nu dati bani ci economisiti bani)
Va recomandam sa selectati doua autovehicule care in ultimele 6 luni au avut costuri de mentenanta relativ egale si sa aplicati solutia de monitorizare ca un proiect pilot, de test, pe un singur autovehicul (unul din cele 2) si dupa 6 luni sa trageti linie sa vedeti daca mai sunt la acelas nivel costurile cu cele 2 autovehicule si sa calculati daca din diferenta v-ati recuperat sau nu si investitia cu solutia de optimizare / dezvoltare
Intrebarea este „Cat costa sa nu utilizez un sistem de monitorizare, optimizare si dezvoltare flota?”