Ghidul Serviciilor
Aprendis
inapoi la firma 127 vizite
Poza Traininguri
Pret: 400 RON
Foto

Utilizarea calculatorului este una dintre condiţiile esenţiale/de bază în vederea obţinerii unui loc de muncă. Dobândirea unor competențe IT de bază deschide o gamă largă de oportunități de angajare în orice domeniu de activitate. Obţinerea unui loc de muncă modern va solicita să fiţi familiarizaţi cu cel puţin câteva aplicaţii informatice.Microsoft Office este cel mai popular software pentru aplicatii desktop & office folosit în majoritatea companiilor din ţară şi străinătate pentru aplicaţiile Word şi Excel care se dovedesc extrem de utile când vine vorba de organizarea şi eficienţa la locul de muncă. În cadrul acestui curs o să învăţaţi cunostinţe teoretice şi practice privind posibilităţile de gestionare şi prelucrare a datelor dintr­o companie prin intermediul alicaţiilor Word şi Excel. Cunoaşterea acestor programe reduce considerabil timpul petrecut în faţa calculatorului pentru a îndeplini sarcinile de zi cu zi la birou şi vă va ajuta să fiţi mult mai eficienţi în toate activităţile pe care la veţi defăşura la locul de muncă. În cadrul acestui curs se vor preda noţiuni pentru înţelegerea şi realizarea următoarelor operaţiuni: Office / Word

Editoare de texte. Tipologie,performante, restricţii. Crearea unui document cu editorul WORD. Salvarea, corectarea, modificarea. Formatarea (aranjarea în pagină). Utilizare fonturi. Operare paragrafe. Tabele. Elemente de grafică. Documente multipagină. Transferul de conţinut de la o pagină la alta. Desene şi ilustraţii. Arhivarea unui document. Pregătirea pentru imprimare.

Office / Excel

Foi de calcul, crearea unei foi de calcul. Selectarea şi lucrul cu celule, linii/coloane adiacente şi neadiacente, domenii. Deplasarea,scindarea ferestrelor. Utilizarea barelor de unelte, introducerea textului, etichete. Ajustarea dimensiunilor liniilor şi coloanelor, autofill. Editarea, formatarea, imprimarea foilor de calcul şi registrelor Excel. Formule- referinte relative, referinte absolute, funcţii frecvent utilizate. Personalizarea programului şi a foilor de calcul.

Office / Powerpoint

Crearea unei prezentări. Sabloane, albume,vizualizări Panoul Outline, introducerea textelor, titluri, reorganizări. Diapozitive text, formatări. Diagrame, tipuri, legendă, etichete, sortări şi ordonări. Tabele, organigrame. Personalizarea unei prezentări. Adăugarea de sigle şi imagini. Efecte de tranzitie. Animaţie, operare elemente audio şi video. Rularea prezentărilor. Configurare, salvări. Prezentări pe WEB.

Locurile sunt limitate și se ocupă în ordinea înscrierilor.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.