NPS Security asigură servicii tehnice clienţilor săi, prin care sunt realizate reparaţiile şi întreţinerea sistemelor de alarmare instalate. Consultanţii noştri în domeniul tehnic garantează securitatea locaţiilor prin mentenanţa continuă a diverselor mijloace tehnice folosite.
Instalarea sistemelor electronice de securitate:
- Asigurarea montajului sistemelor proiectate în cadrul companiei se execută cu personal calificat, avizat de poliţie, atent selecţionat şi pregătit;
- Sistemul de detecţie antiefracţie asigură detecţia incercărilor de intruziune în zonele de securitate ale obiectivului şi alarmarea forţelor de interventie în timp util;
- Sistemul de protecţie, detecţie şi alarmare la incendiu realizat de companie este adaptat funcţionalităţilor specifice ale clădirilor şi instalaţiilor protejate;
- Securitatea completă a obiectivelor nu poate fi asigurată fără o supraveghere video eficientă, care să permită, atât monitorizarea în timp real a evenimentelor şi persoanelor suspecte, cât şi înregistrarea imaginilor video, în scopul verificărilor ulterioare şi furnizării de probe în instanţă;
- Sistemul de control selectează, controlează şi ordonează mişcarea persoanelor în interiorul unor arii bine definite, prin verificarea autorizaţiei de acces a fiecărei persoane care solicită accesul în zonă;
- Sistemele de detecţie perimetrală ocupă un loc special, în cadrul cărora sunt integrate ultimele tehnologii din domeniu.
Service-ul sistemelor electronice de securitate:
- Verificarea stării de funcţionare a sistemelor, examinarea conexiunilor la acumulatori, controlarea funcţiilor de alarmă, defect; • Curăţarea elementelor componente şi depistarea elementelor de detecţie care au suferit deteriorări, deplasări sau a căror vizibilitate a fost redusă prin amplasare de mobilier;
- Inspectarea vizuală a instalaţiilor pentru depistarea urmelor de umezeală;
- Testarea de bună funcţionare, testarea performanţelor conform caracteristicilor tehnice;
- Analizarea corectitudinii utilizării sistemelor instalate de către personalul beneficiarului;
- Verificarea modului de transmitere la distanţă a semnalelor de alarmă;
- Înlocuirea echipamentelor defecte cu echipamente de acelaşi tip sau compatibile;
- Asigurarea consultanţei de specialitate pentru alocarea codurilor de utilizator şi reprogramarea anumitor particularităţi ale sistemului.