Printr-un proces de gestionare sistematica si eficienta a contractelor, promovam stabilitatea relatiei dintre partile implicate, imbunatatim perfomantele operationale si financiare si pastram un nivel minim al riscurilor.
Serviciul de management al intocmirii si executarii de contracte de tip FIDIC, inglobeaza activitati de:
PLANIFICARE
Organizam strategic activitatea, avand in vedere obiectivele specifice ale contractelor, rezultatele asteptate, bugetul stabilit si termenele trasate, cu scopul de a asigura un nivel ridicat de eficienta. Planificam modul de alocare al resurselor materiale si umane aferente fiecarei activitati, desfasurarea sarcinilor si definim parcursul general al etapelor prevazute in contract.
Stabilim in avans masuri de reorganizare a activitatilor, in cazul intarzierilor, astfel incat productivitatea sa poata fi restaurata, iar impactul asupra proiectului sa fie minim.
VERIFICARE CANTITATIVA SI CALITATIVA
Monitorizam indeaproape activitatile prevazute in contract si oferim evaluare pe parcursul tuturor etapelor, pe baza unor indicatori de performanta.
Controlam sub aspect calitativ materialele si echipamentele folosite in cadrul procesului de lucru, cat si maniera de executie. Urmarim respectarea etapelor prevazute in contract, evaluam analitic statusul acestora, stabilim eventualele cauze si necesitatea de reprogramare, daca apar intarzieri sau inadvertente.
Asiguram intocmirea certificatului de receptie finala a lucrarilor, urmarind ca rezultatele sa corespunda in totalitate prevederilor din contract.
COORDONARE SSM
Resursa umana este esentiala pentru succesul unui proiect si pentru indeplinirea etapelor prevazute in contract. Astfel, respectarea normelor de sanatate si siguranta in munca (conform prevederilor cuprinse in Directiva 89/391/CEE) reprezinta o conditie indispensabila.
Asiguram elaborarea planului general de securitate si sanatate (SSM) pentru personal, tinand cont de activitatile specifice contractului.
Selectam procedurile de lucru cu grad minim de risc si stabilim reguli personalizate privind echipamentul de protectie si accesul pe santier. Ne asiguram ca anagajatii sunt apti pentru postul pentru care sunt incadrati, se afla intr-o stare psiho-fiziologica optima si folosesc echipamente si utilaje adecvate, lipsite de orice tip de improvizatii.
Totodata, coordonam punerea in aplicare a masurilor prevazute in planul SSM si avem grija ca angajatorii sa respecte intocmai aceste principii.
MANAGEMENTUL RISCURILOR
O gestionare perfomanta a riscurilor presupune mai mult decat a salvagarda, solicitand o abordare proactiva, anticipativa si o gandire strategica, ce utilizeaza toate oportunitatile ce pot duce la rezolvarea momentelor critice.
Prin obiectivitate, atitudine analitica si o buna cunoastere a particularitatilor domeniului de implementare, identificam si controlam riscurile de natura tehnica, economica, ecologica si situatiile ce ar putea afecta respectarea corespunzatoare a etapelor prevazute in contract.
Estimam senzitivitatea acestora si elaboram strategii si tactici de criza, ce includ proceduri de lucru capabile sa sustina stadiul operational.
MANAGEMENTUL REVENDICARILOR SI AL DISPUTELOR
Desfasurarea contractului poate fi marcata uneori de divergente intre partile contractante si de revendicari din partea acestora.
In aceste situatii, consultantii nostri gestioneaza revendicarile de ordin tehnic si legal, tinand intotdeauna cont de obiectivele proiectului si de conditiile contractuale, sprijinind formularea unor acorduri avantajoase intre beneficiar si antrepreonorii contractati.
Oferim consultanta in privinta modalitatilor de solutionare a revendicarilor si de judecare a litigiilor si sustinem cazul beneficiarilor in fata Comisiei de Adjudecare a Disputelor (CAD).