Asistenta si Consultanta Privind Lansarea unei Afaceri
Consultanţa privind actele necesare înregistrării unei societăţi.
Consultanţa privind legislaţia financiar-contabilă şi fiscală în vederea stabilirii formei juridice a societăţii, a opţiunilor privind plata obligaţiilor fiscale (TVA, impozit pe profit etc.).
Intocmirea dosarului pentru înregistrarea societăţii la Registrul Comerţului.
Elaborarea actelor constitutive şi aditionale ale acestora.
Indeplinirea tuturor procedurilor necesare în vederea înregistrării societăţii comerciale, începând cu rezervarea denumirii societăţii până la eliberarea certificatului de înregistrare fiscală.
Reprezentarea la Registrul Comerţului.
Inregistrarea la Registrul Comertului a oricaror modificari efectuate in structura si/sau organizarea societatii, a actului constitutiv ( schimbarea denumirii, a formei juridice sau a sediului social, majorarea sau reducerea capitalului social, excluderea sau retragerea asociatilor, cesiune parti sociale, numirea, revocarea si schimbarea administratorilor), intreruperea temporara a activitatii.
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.