Campaniile PPC si PPM sunt doua componente de baza ale publicitatii si marketingului online modern si am putea adauga necesare pentru succesul oricarui business in mediul digital. PPC sau Pay per Click se refera la plata per click pentru un anunt publicat pe website-uri de interes (Facebook, Google, webite-uri terte) si afisat permanent, pe cand PPM sau Pay per Mille este putin diferit. In cazul anunturilor PPM, se inregistreaza afisarea lor, iar plata se face la fiecare 1000 de afisari (nu si click-uri). In ambele cazuri se urmareste atragera clientilor potentiali pe site prin intermediul link-urilor continute de anunt, insa randamentul lor este diferit in functie de tipul de servicii si produse vizate.
In ce consta managementul campaniilor:
De ce PPC sau PPM?
Raspunsul este simplu. Campaniile PPC si PPM pot fi foarte eficiente in atragerea de noi clienti cu un cost relativ mic in cazul in care sunt optimizate. Anunturile sunt plasate de obicei pe site-uri cu trafic ridicat, cu o buna expunere pentru public, asigurand o vizibilitate marita pentru serviciile si produsele dorite. In acelasi timp, randamentul unor astfel de campanii poate fi usor masurat si analizat pentru eficientizare. Inca mai arunci bani pe fereastra pe publiciate stradala nemasurabila? In caz ca da, te invitam sa colaboram sa vezi diferenta.