Recondiționăm casete de direcție pentru orice marcă de autovehicul inclusiv mărci de lux.
În recondiționarea casetelor de direcție există următoarea variantă de soluționare: Recondiționare totală care implică înlocuirea kitului complet. În acest caz se poate beneficia de o garanție de 3-6 sau 12 luni în cazul în care autovehiculul este folosit normal (să nu participe la raliuri, să nu ruleze excesiv pe teren accidentat etc). Recondiționarea casetelor de direcție constă în: - curățarea exterioară; - demontarea integrală și curățarea tuturor componentelor; - recondiționarea tuturor elementelor componente uzate; - înlocuirea axului cremalier; - înlocuirea axului coloană-volan; - înlocuirea rulmenților axului coloană-volan; - înlocuirea tuturor simeringurilor, O-ring-urilor, segmenților, bucșilor, burdufelor și tuturor elementelor conținute în kitul de reparație al casetei de direcție; - testarea casetei de direcție.
Defecte des intalnite
Sistemul de reglare al tachetului capătă în timp deprecieri din cauza oxizilor, o intervenție inadecvată ducând la deprecierea suportului tachet, cât și a lăcașului de casetă unde acesta se află montat.
Un defect foarte des întâlnit la casetele de direcție este corodarea axului cremalier, fapt ce duce adesea la deteriorarea simeringurilor. În acest caz, majoritatea ar opta pentru achiziționarea unei casete second hand, fapt ce nu este recomandat tocmai din acest considerent: poate achiziționa o casetă care să aibă axul corodat. În cazul de față, se recondiționează axul prin rectificare, după care se cementează.
De asemeni, corodarea apare și la capătul axului cremalier, din cauza apei care pătrunde în burduf prin fisurarea acestuia, fie involuntară (lovituri, agățări etc) fie prin deprecierea materialului din care este confecționat burduful. Rugina apare în momentul în care mașina staționează mult timp în același loc (cum ar fi cazul mașinilor expuse la vânzare, staționare, neutilizate).