Ghidul Serviciilor
E Arhive Start Arhivare Fizica Si Electronica Bucuresti
inapoi la firma 88 vizite
Poza Arhivare fizica
Foto

E Arhive este extensia dulapului tau cu acte

             Arhiva dvs. de documente reprezinta efectiv activitatea companiei dvs. si are valoare operationala, financiara si legala. De asemenea, presupune riscuri, costuri si administrare eficienta. In prezent, datorita costurilor chiriilor precum si al salariilor angajatilor, nicio companie nu isi permite sa aiba parte de administrare ineficienta a informatiilor. Acest aspect poate fi dezastruos pentru reputatia, sanatatea financiara si chiar pentru supravietuirea afacerii dvs.                Etapele organizarii de arhiva fizica sunt: .       Fondare / selectionare .       Consultanta intocmire nomenclator .       Ordonare .       Legatorie .       Inventariere .       Depozitare .       Distrugere               Aceste etape ale procesului de arhivare fizica, enumerate mai sus, vizeaza intregul dvs. fond arhivistic.                         Inainte                                                Dupa      

     Selectionarea dosarelor cu termene de pastrare depasite se efectueaza tinand cont de normele din legislatia in vigoare, precum si de specificatiile dvs. In cazul in care societatea dvs. detine deja un nomenclator arhivistic, acesta va fi utilizat pe parcursul intregului proces. Daca nu exista un astfel de nomenclator, va putem oferi consultanta si suport  pentru intocmirea sa.       Dupa selectionarea dosarelor, cele care vor fi pastrate trec la urmatoarea etapa, de legare. Este ideal ca serviciul de legatorie sa se desfasoare in spatiul pus la dispozitie de detinatorul arhivei, cu aportul echipelor noastre specializate in lucrari de arhivare. Legarea dosarelor in unitati arhivistice se efectueaza in coperti de carton, cu sfoara de canepa, astfel incit sa fie posibila citirea completa a textului din interiorul dosarului. Un dosar (unitate arhivistica) poate contine pana la maximum 250-300 file. In cazul depasirii a 300 file - unitatea arhivistica se va imparti in mai multe volume, numerotate cronologic sau alfabetic, conform prevederilor legale.      Documentele sunt legate si, foarte important, ordonate in asa fel incat sa gasesti ceea ce ai nevoie in cateva minute.     Inventarierea si ordonarea unitatilor arhivistice se vor efectua de asemenea, conform nomenclatorului furnizat de dvs. sau intocmit de comun acord.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.