Ghidul Serviciilor
Decoimob - Administrare Imobile Bucuresti
inapoi la firma 78 vizite
Poza Administrare Imobile
Foto

DecoImob Administrare Imobile oferă servicii profesionale de calitate, pentru asociațiile de proprietari, pentru ansambluri rezidențiale, case / vile , cât și pentru persoane juridice și fizice în București și Ilfov.

Decoimob Administrare Imobile vine în sprijinul asociațiilor de proprietari și vă pune la dispoziție soluții eficiente, de calitate, privind administrarea de imobile. Pe langă serviciile clasice oferite deja de firmele din domeniu, echipa Decoimob oferă și o platformă online stabilă creată pentru transparență, și pentru o bună informare. Oferim de asemenea suport legesilativ care să ajute comitetul executiv în luarea deciziilor. Drumul lung și ascendent al companiei noastre este garanția calității, dar și a corectitudinii cu care ne tratăm fiecare client , fără excepție. Pentru mai multe informații legate de serviciile de administrare a imobilelor, găsiti mai jos pachete standard, cu informațiile necesare pentru definirea activității.

> LISTE - Pachet de bază ce asigură un minim de servicii financiare și contabile

> CONTABIL - Include pachetul de bază LISTE la care se adaugă servicii de Casierie

> COMPLET - Include pachetul de bază LISTE, Pachetul CONTABIL, și servicii Administrative Tehnice

Financiare

Liste / Contabil / Complet

Evidența financiară este, poate, cea mai importantă activitate a administrației în cadrul asociațiilor de proprietari, de aceasta depinzând gestionarea cu simț de răspundere a fondurilor asociației.

> plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii, (în urma depunerii în contul Asociației a banilor încasați de la Proprietari) ;

> întocmirea Registrului de casă ;

> păstrarea și actualizarea Registrelor de Evidentă Fond Rulment si Fond Reparații, în concordantă cu Legile în vigoare ;

> depunerea declarațiilor fiscale pentru angajați și colaboratori ;

> menținerea relațiilor cu instituția bancară la care Asociația are deschis cont;

> menținerea relațiilor cu furnizorii de utilități și prestatorii de servicii.

> întocmirea Registrului Jurnal ;

> verificarea registrelor contabile ;

> monitorizarea modificărilor ce pot surveni în cadrul Legislației în vigoare,în domeniul contabilității în partida simplă a Asociațiilor de Proprietari,precum și identificarea modalităților de punere a acestora în practică.

> întocmește ordinele de plată pentru serviciile prestate către Asociație;

> achitarea taxelor și impozitelor către bugetul de stat, pentru părțile comune ale asociației de Proprietari

CASIERIE

Contabil / Complet

> încasarea cotelor de întreținere aferente fiecărui apartament în parte,penalitățile de întârziere la plata cotelor de întreținere și/sau fonduri,în urma afișării în prealabil și la loc vizibil a Programului de Încasare pentru luna respectivă (încasarea se va face prin casier desemnat pentru asociație, document bancar, transfer bancar precum și la sediul prestatorului );

> preia sesizările și alte documente ( cereri ) venite din partea proprietarilor;

> Depune cotele de întreținere colectate în contul bancar al asociației , contul bancar al Decoimob precum si alte forme de depozit hotărâte de catre Comitetul Asociației împreună cu Președintele.

> Toți casieri noștri sunt calificați în ceea ce privește manipularea banilor cash cât și în întocmirea actelor de plată atât pentru bancă cât și pentru clienți .

TEHNICE

Complet

Activitatea administrativă este, poate, cea mai vizibilă activitate în cadrul imobilului, de ea depinzând confortul proprietarilor, fiind în același timp și o punte de legătură între societatea noastră și factorii de dialog și sprijin din cadrul asociației.

> activități de verificare a stării subsolului,căilor de acces în imobil,palierelor, și ghenelor

> verificarea functionării ascensorului ( după caz );

> întocmește referate de necesitate și prezintă oferte, privind intervențiile la părțile comune solicitând acordul Comitetului și/sau Președintelui pentru intervenții ;

> supune atenției Comitetului Executiv al Asociației de Proprietari ofertele pentru efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații în conformitate cu procedura prevăzută de statutul Asociației de Proprietari;

> afișează listele lunare de plăți – în urma aprobării date de către cenzorul Asociației și Președinte a listelor de încasare a cotelor de întreținere ;

> ridică de la sediul Beneficiarului facturile furnizorilor de utilități sau prestatorilor de servicii;

> prezintă Președintelui pentru semnare ordinele de plată pentru furnizorii și prestatorii de utilități;

> în timpul programului, prevăzut în contract, verifică personalul ce prestează în folosul asociației în baza altor contracte ;

> verificarea periodică a contoarelor de apă din apartamente;

> verificarea functionării instalației electrice ;

> colectarea și constatarea reclamațiilor venite din partea proprietarilor ce vizează părțile comune ;

> dă curs executării lucrărilor / intervențiilor numai după ce primește acordul scris din partea organelor de conducere ale asociației,dacă nu există o alta convenție în acest sens ;

> participă la recepția lucrărilor în urma solicitării Comitetului Executiv al Asociației ce nominalizează comisia de recepție la terminarea lucrărilor.

CONTABILE

Liste / Contabil / Complet

Evidența contabilă este o importantă activitate a administrației în cadrul asociațiilor de proprietari, de aceasta depinzând modul de repartizare a cheltuielilor pentru prestatori diverși și furnizorii de utilități.

> calcularea prin intermediul unui program specializat a listelor de încasare a cotelor de întreținere ;

> repartizarea facturilor de la furnizori și prestatori de servicii, în cadrul listelor lunare de întreținere > calcularea și repartizarea penalizărilor aplicate de către Asociație sau de către Furnizori ;

> calcularea în regim centralizat a consumurilor de apă rece si apă caldă în urma citirilor date de către Proprietarii / Locatarii Asociațiilor ;

> întocmirea listelor lunare cu cotele de contribuție ale proprietarilor

> aplicarea deciziilor și hotărârilor din cadrul Adunării Generale sau ale Comitetului, și care privesc sume ce urmează a fi introduse în listele lunare de plată și au în vedere colectarea de fonduri, realizarea de lucrări etc

> transmiterea de informații către proprietarii care au nelămuriri cu privire la modul de repartizare a cheltuielilor lunare din cadrul listelor de intreținere și evidențiate în cadrul fișei individuale .

Cum aleg corect pachetul de servicii ?

Specialistii nostri inainte de a va trimite o oferta de servicii , vor dori sa discute cu dumneavoastra despre asociatia pe care o reprezentati . In urma discutiilor va vor ajuta sa alegeti pachetul de servicii dupa specificul si necesitatile asociatiei dumneavoastra .

Impreuna cu noi nu veti alege gresit !

Suport 24 ore / 24 Suntem alaturi de dumneavoastra 24 ore / 24 , ne puteti suna oricand sa va raspundem la problemele dumneavoastra . Serviciul call center este gratuit , fara costuri suplimentare , oricare ar fi pachetul de servicii ales de dumneavoastra

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.