Decoimob Arhivare si Cloud vine în sprijinul asociațiilor de proprietari și vă pune la dispoziție soluții eficiente, de calitate, privind arhivarea , transcrierea in format electronic si gazduirea in serverele noastre a documentelor dumneavoastra. Pe langă serviciile clasice oferite deja de firmele din domeniu, echipa Decoimob oferă și posbilitatea de a acorda privilegii diferite userilor care se logheaza in DeCloud , si anume " READ ONLY " NO PRINT " sau " FULL ACCESS " . Serverele noastre gazduiesc in deplina siguranta documentele dumneavoastra fiind protejate cu softuri de ultima generatie in domeniu. Serviciul DeCloud l-am structurat in mai multe pachete dupa cum urmeaza .
> ARHIVARE - Pachet de bază ce asigură un minim de servicii de arhivare si depozitare documente
> ARHIVARE ELECTRONICA - Poate include si pachetul de bază ARHIVARE la care se adaugă servicii de transcriere in format electronic
> CLOUD - Poate include pachetul de bază ARHIVARE , ARHIVARE ELECTRONICA la care se adaugă servicii de gazduire in serverele noastre a arhivei electronice
Arhivare documente
Evidența și siguranța datelor , documentelor asociației , este, poate, cea mai importantă activitate a administrației în cadrul asociațiilor de proprietari, de aceasta depinzând gestionarea cu simț de răspundere a activității asociației ..
> indosarierea corecta a documentelo ;
> ordonarea dupa data a documentelor;
> ordonarea similara a documentelor in dosar ;
> catalogarea dosarelor ;
> indosarierea dosarelor in biblioraft;
> depozitarea arhivei in deplina siguranta ;
> confidentialitatea arhivei ;
DecoImob te protejeaza
Când ai o arhivă pe care vrei să o depozitezi, trebuie doar să ne anunți și trimitem o echipă care o preia de la sediul sau biroul tău, oriunde în țară. În funcție de formatul documentelor pe care vrei să le arhivezi (de exemplu, bibliorafturi), venim cu cea mai potrivită soluție de depozitare, astfel încât să folosești la capacitate maximă spațiul disponibil și să nu existe pierderi de volum.
Arhivare electronica
Evidența si gestionarea documentelor in format electronic ajuta pe cei care uziteaza frecvent arhiva in cautarea unor documente necesare activitatii specifice fiecarui beneficiar.
> transcrierea în format electronic a tuturor documentelor asociației ( facturi , registru casă , liste de plată , bilanț contabil , situației fonduri , etc ) ;
> catalogarea documentelor cu - nume / serie / număr / data de emitere / felul documentului / locația documentului ;
> transcrierea documentelor într-un format electronic comun ( PDF ) ;
> parolarea documentelor pentru modul READ , COPY si PRINT ;
> documentele în format electronic sunt stocate pe suport CD , Memory Card , USB Stick , cu posibilitaea de parolare ;
> arhiva electronică va avea caracter confidențial fără a rămâne in serverele noastre nici o copie după predarea acesteia beneficiarului ;
> o dată cu predearea arhivei benefiarului vor fi predate , USER ACOUNTS , PASSWORD cât și verificarea datelor având suport tehnic.