Aici veti gasi servicii complete privind contabilitatea asociatiilor de proprietari, oferite de experti contabili cu experienta in domeniu. Venim in sprijinul dumneavoastra prin oferirea de consultanta in tot ceea ce priveste activitatea contabila si fiscala a asociatiei, acordand suportul necesar ori de cate ori este nevoie pentru lamurirea unei neclaritati sau pentru rezolvarea unei probleme.
Va oferim suportul necesar si consultanta aferenta in legatura cu:
> Forma legala de incadrare in munca a diversilor colaboratori sau a membrilor asociatiei pe diverse functii
> Documentele necesare pentru dosarul angajatului
> Contributiile obligatorii ce trebuiesc retinute in functie de conditiile angajarii
> Modul legal de distribuire al diverselor cheltuieli in lista de plata
> Modul legal de distribuire al diverselor pierderi sau scutiri de la plata unor cheltuieli
> Modul legal de constituire si distribuire a diverselor fonduri si venituri ale asociatiei
> Registrele obligatorii si modul de completare al acestora
> Calculul penalitatilor
> Situatia activ-pasiv
Contabilitate societati comerciale
Oferim servicii contabile complete și întocmirea situațiilor financiare pentru toate tipurile de societăți comerciale. O evidență corectă și completă a tuturor documentelor contabile asigură o imagine fidelă a afacerii și permite luarea celor mai bune decizii de management. Servicii de contabilitate adaptate afacerii tale..
Salarizare si personal
Serviciile de salarizare pe care le oferim acoperă întreg spectrul de necesități și probleme de personal pe care un angajator le poate întâmpina în relația cu proprii salariați: calculul ștatelor de salarii, întocmirea și depunerea declarațiilor privind contribuțiile sociale, înregistrarea în Revisal.
Cu ce te putem ajuta ?
Pentru serviciul financiar - contabil vei avea suport tehnic 24ore/24 7zile/7 , unde vei putea discuta toate problemele tale legate de acest srviciu .
Lista de plata
Lista de plata este similara cu o factura globala pe intreaga asociatie de proprietari si trebuie sa aiba rubrici care sa cuprinda toate informatiile utile proprietarilor cu privire la:
> Numarul apartamentului sau spatiul cu alta destinatie decat aceea de locuinta
> Numarul persoanelor care figureaza ca locuitori in cadrul cladirii, conform cartii de imobil
> Numarul persoanelor care au locuit sau au desfasurat activitati in cladire in luna de calcul
> Valoarea cheltuielilor pe numarul de persoane care au locuit sau au desfasurat activitati in cladire in luna de calcul
> Consumurile individuale si suma aferenta acestora
> Valoarea chetuielilor pentru incalzirea apartamentelor/spatiilor cu alta destinatie decat aceea de locuinta
> Valorile defalcate ale cheltuielilor pe cota-parte indiviza, functie de suprafata utila a apartamentelor si spatiilor cu alta destinatie decata aceea de locuinta (intretinerea ascensorului, a interfonului, fondul de reparatii, cheltuielile administrative, cheltuielile cu consumurile pe spatiile comune s.a.)
> Valoarea calculata a penalizarii pentru suma restanta pe periada de afisare a listei de plata anterioara
> Totalul lunar de plata
> Suma privind fondul de rulment
> Valoarea restantelor separat pentru cotele de contributie, pentru penalizarile calculate si neincasate, pentru fondul de rulment
> Totalul restantelor de plata
> Valoarea, numarul si data de emitere a facturilor a caror valoare, directa sau de referinta, fac obiectul calculului listei de plata separat pe tip de cheltuieli (pe persoane, pe cota-parte indiviza, pe index de contoare individuale etc.)
> Total lista atat pe categorii de cheltuieli (pe rubrici) cat si la nivel general
Consultanta fiscala
În contextul actual în care complexitatea și numeroasele modificări legislative suferite de Codul fiscal au un impact major asupra unei societăți, existența unei firme de contabilitate competente asigură o bună gestionare a riscului fiscal și o stabilire optimă a taxelor și a sumelor care trebuie achitate către stat.