Ansamblul documentelor create reprezinta identitatea prin care se legitimeaza compania dumneavostra in fata autoritatilor,clientilor, partenerilor. O organizare riguroasa a documentelor este indispensabila in caz de litigii, controale, audituri, eliberari de copii, extrase si inscrisuri sau pur si simplu pentru o buna functionare a activitatii organizatiei dumneavostra.
Fie ca vorbim de obligatia legala de a pastra arhiva in conditii adecvate fie ca ne raportam la problemele de gestionare eficienta a documentelor companiile se confrunta tot mai frecvent cu constrangeri legate de alocarea resurselor materiale si umane , spatiu, securitate si fiabilitate.
Experienta noastra in domeniul pastrarii, conservarii si gestionarii documentelor ne permite sa va oferim solutii de arhivare personalizate in functie de nevoile dumneavostra.
Impreuna cu dumneavostra Distristoc va construi un sistem de arhivare personalizat care va tine cont de constrangerile aferente domeniului dumneavostra de activitate, de nevoile si de procedurile dumneavostra de lucru interne.
Diversitatea proiectelor desfasurate in ultimii 10 ani ne-a permis sa ne familiarizam cu diferite domenii de activitate si tipuri dedocumente complexe precum : documente financiar-contabile, documente medicale, documente juridice, contracte, dosare clienti/furnizori, dosare de personal, documente juridice, asigurari, documente tehnice, etc.
Pentru a optimiza gestiunea documentelor in cadrul companiei dumneavostra, specialistii nostrii vor efectua o analiza a fondului dumneavostra arhivistic, analiza ce va avea in vedere indicatori precum cantitatea de arhiva, tipuri de documente care se creeaza sau se primesc , modul de lucru intern, frecventa consultarilor, etc.
Contactati chiar acum un Consultant Distristoc pentru a afla care este solutia optima pentru compania dumneavostra!