Serviciul de intretinere si mentenanta are ca scop functionarea optima a instalatiilor cladirii prin intretinere preventiva, predictiva si corectiva. Aceste actiuni duc la marirea fiabilitatii si a performantelor cladirii si la scaderea disfunctionalitatilor. Avantajele pe care acest serviciu le ofera sunt atat legate de reducerea costurilor cu intretinerea, prin prevenirea situatiilor de avarie si mentinerea in parametrii optimi a instalatiilor, reducecerea costurilor pentru utilitati cat si siguranta proprietatii, controlul si eliminarea problemelor de intretinere. Un alt avantaj al acestui tip de serviciu este managementul mentenantei prin utilizare de soft specializat in calculul parametrilor functionali optimi pentru volumul cladirii, anotimp si numar de ocupanti ai cladirii, functionarea instalatiilor in conformitate cu legile si reglementarile romane si ale Uniunii Europene; Servicii profesionale, de calitate, efectuate de catre personal specializat si garantarea servicilor. De asemenea se evita disconfortul creat de situatii limita si cautari de moment a unui prestator de servicii in instalatii. Mentenanţa preventiva are un plan de actiuni urmarind prevenirea avariilor echipamentelor, proiectat sa asigure si sa mentina buna functionare a acestora, prin inlocuirea componentelor uzate inaintea defectarii lor.