De ce o solutie de externalizare a serviciilor in domeniul resurse umane? Ce beneficii obtii? FOCUSUL PE ACTIVITATILE CU VALOARE ADAUGATA RIDICATA. Unele organizatii apeleaza la serviciile externe de resurse umane, deoarece diferitele tipuri de activitati interne, sunt “mancatoare” din timpul si atentia conducerii organizatiei. Uneori, problemele generate de astfel de activitati se blocheaza la nivelul middle managementului. Efectul? Pierderi financiare care afecteaza viitorul companiei. RESURSE INTERNE DISPONIBILE PENTRU ALTE SCOPURI. Cea mai importanta resursa redirectionata prin serviciul extern de resurse umane, sunt oamenii. Prin incredintarea operatiunilor de rutina si consumatoare de timp unei firme specializate, organizatia poate redirectiona acesti angajati spre activitati cu o valoare adaugata mai mare. ACCES LA CAPABILITATI PERFORMANTE (TEHNOLOGIE, METODOLOGIE, OAMENI). Ca furnizor de servicii specializate, experienta noastra se traduce prin multitudinea de situatii problematice, diverse si complexe cu care ne-am confruntat, datorita portofoliului de clienti din toate domeniile de activitate. O echipa de specialisti este tot timpul mai eficienta decat un simplu angajat, motiv pentru care si companiile mari externalizeaza activitatile care nu sunt critice, pentru dezvoltarea afacerii. FUNCTII DE BUSINESS NON-CRITICE. Serviciul extern resurse umane, reprezinta modalitatea prin care se poate reduce capitalul care trebuie investit in activitatile adiacente afacerii firmelor. Variante: se pot achizitiona resursele necesare prin cheltuieli mari, intr-o perioada scurta de timp si cu rezultate incerte, sau se pot delimita exact costurile implicate, prin urmarirea unor proceduri specifice, conforme cu un proiect discutat si aprobat anterior, pe o perioada de timp bine determinata. Mai mult decat atat, existenta unor garantii pentru proiectul in desfasurare este un factor extrem de important atunci cand se alege varianta serviciului extern. REDUCEREA RISCURILOR. Apeland la serviciul extern resurse umane se castiga in scurt timp flexibilitate, agilitate si dinamica, factori cheie pentru a face fata noilor transformari impuse de economia actuala. Riscurile asociate investitiilor pe care o companie le face in diverse zone de business sunt enorme. Piata romaneasca de desfacere, competitia, legislatia, conditiile financiare si tehnologiile se schimba cu o viteza ametitoare. A tine pasul cu aceste schimbari - mai ales ca acestea implica si investitii semnificative in resurse - este extrem de dificil. in momentul in care se face apel la serviciul extern, aceste riscuri se impart intre client ca beneficiar, si societatea de consultanta, ca furnizor de servicii specializate. Prin partajarea acestor investitii, riscurile suportate de o singura companie se reduc considerabil. CRESTEREA PRODUCTIVITATII SI ELIMINAREA INTARZIERILOR. Cresterea productivitatii - mai multe formulare / documente / sunt procesate intr-un timp mai scurt in afara organizatiei si, in acest fel, resursele companiei se pot indrepta spre activitatile de baza. Contractele prevad termene clare de livrare a produselor sau de finalizare a proiectelor, orice intarziere cazand astfel in responsabilitatea societatii de consultanta. in plus, etapele componente ale unui proiect in derulare pot fi urmarite indeaproape. Astfel, costurile pot fi usor de urmarit si partajat, iar replicarea la o alta scara a solutiilor deja existente devine un proces cu mult mai simplu si cu un deviz final mult redus. in concluzie, serviciul extern resurse umane, are ca avantaje diminuarea costurilor pe termen lung, disparitia nevoii de a dezvolta competente interne, posibilitatea companiei dumneavoastra de a se concentra pe domeniul de business pe care activeaza, sau garantarea prestarii serviciilor la un nivel de calitate conform contractului semnat. Echipa noastra va poate asigura Consultanta in domeniul resurselor umane, in conformitate cu prevederile Legii 40/2011, pentru modificarea si completarea Legii 53/2003 – Codul Muncii 2011 : (1) intocmire Fise de post pentru salariati; (2) intocmire Regulament Intern; (3) Consultanta in procesul de evaluare a performantelor profesionale pentru salariatii societatii (suport in stabilirea obiectivelor individuale de performanta si monitorizarea realizarii acestora, suport in identificarea criteriilor de evaluare a performantelor corelate cu sarcinile si atributiile specifice fisei postului si obiectivele de performanta, fise de evaluare a performantei profesionale individuale); (4) Consultanta la incheierea si incetarea Contractelor Individuale de Munca, la intocmirea Actelor Aditionale la Contractul Individual de Munca; (5) Consultanta: - la intocmirea referatelor si deciziilor de sanctionare pentru abateri disciplinare; - privind aplicarea legislatiei muncii in vigoare; - suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca; (6) Suport in elaborarea politicilor si procedurilor de resurse umane (recrutare si selectie, integrarea noilor angajati in cadrul organizatiei, identificarea necesarului de instruire si dezvoltarea personalului, managementul performantei).