Eviden?a contabilă este unul dintre serviciile de bază oferite de către echipa ALKA ?i constă în preluarea ?i prelucrarea documentelor întreprinderii Dumneavoastră, ob?inând eviden?ele impuse de legisla?ie. Eviden?a contabilă oferită de echipa noastră va reflecta opera?iunile ?i procesele de ordin financiar, totodată respectând legisla?ia.
Etapele de lucru în procesul de eviden?ă contabilă
1. Transmiterea documentelor. Plata impozitelor. Singură sarcină a Dumneavoastră este de a preda către ALKA documentele şi a vă asigura de achitarea impozitelor în timp util, fapt de care vă vom informa noi.
2. Prelucrarea documentelor Exper?ii no?tri se vor ocupa de toate documentele. Pute?i viziona rezultatele pe pagina Dumneavoastră personală. Documentele vor fi sortate ?i introduse în baza de date pe care o puteţi accesa în orice moment pentru a vă asigura de corectitudinea procedurilor. În orice moment pute?i opera cu u?urin?ă cu datele şi informaţiile din arhivele existente.
3. Monitorizare ?i informare. Sunte?i mereu la curent de înregistrarea acestora:
4. Raportarea
5. Arhivarea ?i păstrarea Vă asigurăm păstrarea datelor în format electronic ?i garantăm predarea documentelor contabile la închiderea perioadei de raportare. Cu ALKA, datele contabile ale companiei D-stră vor fi în siguran?ă ?i vor rămâne confiden?iale. ALKA este cea mai bună op?iune pentru întreprinderea pe care o de?ine?i! Care este cadrul legislativ după care se conformează eviden?a contabilă?
Documentul de bază care reglementează activitatea contabilă este Legea Contabilita?ii, Nr. 113 din 2007, intrată în vigoare în 2008. Această lege impune câteva criterii obligatorii, de care ?ine sistemul contabil ?i eviden?a contabilă conformată acesteia. Deoarece eviden?a contabilă trebuie ?inută exact ?i după regulile impuse de lege, echipa ALKA vine cu solu?ii profesioniste, care vă vor asigura modul corect al acestui proces.
Opera?iunile de bază în eviden?a contabilă:
Echipa ALKA are o experien?ă vastă în domeniul contabilită?ii ?i vine cu solu?ii de organizare cât mai eficientă a departamentului financiar-contabil. Serviciul de eviden?ă contabilă oferit de ALKA se adresează întreprinzătorilor care nu au cuno?tin?e în domeniul legislativ sau doresc să eficientizare opera?iunile economico-financiare. Cu această op?iune, toate documentele intrate ?i ie?ite din întreprindere vor fi prelucrate operativ. Contabilitatea nu va mai fi un stres pentru Dumneavoastră!