Ce inseamna de fapt business event planning in Bucuresti?
Business event planning inseamna organizarea unor evenimente cu si pentru corporatii, business to business sau business to customer. Sunt evenimente a caror organizare cere o atentie speciala si un timp mai indelungat de organizare decat este nevoie pentru un eveniment privat, de familie, cum ar fi o aniversare. Evenimentele de tip corporate pot fi lansari de produs, atragere de investitori si tot felul de intalniri intre corporatii si corporatisti.
De cate tipuri de profesionisti este realizat business event planning-ul?
In mare, business event planningul este un proces lung si amanuntit realizat de o persoana specializata in acest lucru. De cate tipuri pot fi persoanele care se ocupa cu acest lucru? Ei bine, exista mai multe tipuri de event planneri. Exista event plannerul in house care se ocupa de organizarea evenimentelor din cadrul propriei corporatii, dar si persoane care nu fac decat organizare de evenimente si asta pentru alta corporatie in fiecare luna. Acestia se numesc event planneri de agentie si lucreaza cu firme care au nevoie sa le fie organizat evenimentul intr-un mod profesional si intr-un timp cat mai scurt.
Ce este important, de ce sa tii cont?
Business event planningul in Bucuresti trebuie sa tina cont de faptul ca trebuie adusa valoare in ochii oamenilor unei corporatii. Evenimentele de acest fel sunt pentru oamenii dintr-o companie desi scopul lor este altul: cel de a uni, ajuta la colaborare doua firme sau chiar mai multe.
Pentru a organiza un eveniment de succes trebuie sa fie adunate idei si scopuri precise de la oameni aflati in pozitii cheie in compania ce beneficiaza de eveniment. Totul trebuie realizat cu cea mai mare grija si atentie la detalii. De aceea va fi nevoie de o campanie de marketing geniala prin care sa se asigure succesul evenimentului. Vor fi folosite canale ca email marketing, construirea unei comunitati si crearea de continut. Organizatorul poate folosi email marketing chiar daca evenimentul este intern.
Aceste campanii se creeaza in jurul dezvoltarii unei teme sau a unui brand. Succesul unui eveniment depinde de capacitatea de a crea emotie printre participanti, dar si prin acceptarea ideii de catre participanti dupa incheierea evenimentului.