Persoane juridice
- Asistenta privind organizarea si intocmirea documentele contabile primare
- Asistenta privind organizarea departamentului contabil propriu al clientului, inclusiv instruirea personalului cu privire la intocmirea corecta a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii
- Contabilitate financiara: inregistrarea cronologica a articolelor contabile pe baza documentelor primare, intocmirea jurnalelor de TVA in format electronic, a balantelor de verificare lunare
- Intocmirea situatiilor financiare(semestriale si anuale),
- Intocmirea registrului jurnal si a registrului inventar
- Verificarea contabilitatii clientului
– examinarea conturilor societatii, a componentei acestora , a inregistrarilor contabile pe baza si in concordanta cu documentele justificative legale anexate;
– verificarea concordantei datelor continute in deconturi, declaratii si alte raportari periodice intocmite de angajatii clientului si prezentate administratiilor financiare, cu cele din balantele de verificare ale societatii;
Persoane fizice
- Asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii in partida simpla
- Inregistrarea cronologica a documentelor primare
- Intocmirea registrului de incasari si plati si a registrului inventar, specifice contabilitatii in partida simpla
- Intocmirea declaratiilor privind taxele si impozitele
- Depunerea si urmarirea depunerii declaratiilor
- Servicii de salarizare si resurse umane la cererea clientului