Ghidul Serviciilor
Hri Projust Consulting - Infiintari Firme Urgent
inapoi la firma 87 vizite
Poza Infiintare S.R.L.
Foto

Rezervarea denumirii firmei

(Se verifica si se rezerva pe loc la Oficiul Registrului Comertului), Sediul social al firmei, poate fi stabilit, in baza unui contract de comodat (folosinta gratuita) sau de inchiriere (folosinta contra cost) incheiat direct cu firma in curs de infiintare. In cazul in care, concomitent cu inmatricularea societatii, se are in vedere deschiderea unui punct de lucru (sediul secundar – o alta locatie fixa) este necesara incheierea unui contract de comodat (folosinta gratuita) sau de inchiriere (folosinta contra cost) incheiat direct cu firma in curs de infiintare. Daca in ambele cazuri folosinta rezulta din incheierea unui contract de inchiriere cu proprietar persoana fizica, este obligatorie vizarea prealabila a acestuia la ANAF.

Declaratie pe proprie raspundere.

Declaratie pe proprie raspundere data de asociat unic/unul dintre asociati (in forma autentica – NOTAR) cu privire la sediul social (in cazul in care la adresa unde se stabileste sediul social mai sunt stabilite sediile sociale ale altor societati – OUG 54/2010). 

Intocmirea Actului Constitutiv si Declaratiile asociatilor

Actul Constitutiv poate fi autentificat de notar, atestat de avocat sau poate fi intocmit sub semnatura privata.

Declaratiile asociatilor/administratorilor pot fi date la notar, in fata unui avocat, sau direct la Oficiul Registrului Comertului.

Specimenul de Semnatura al viitorului administrator al firmei poate fi dat la notar, sau direct la Oficiul Registrului Comertului

Vecinii in cazul sediilor sociale/secundare stabilite intr-un apartament – destinatie de locuinta, va fi necesar acordul vecinilor directi (perete in comun) si al asociatiei de proprietar (Presedinte sau Administrator).

Capitalul social (minim 200 lei), trebuie varsat intr-un cont bancar inainte de depunerea dosarului la Oficiul Registrului Comertului.

Banca va cere Actul Constitutiv semnat si Dovada rezervarii denumirii firmei.

Actele de identitate ale asociatilor si administratorilor

Asociatii si administratorii viitoarei firme trebuie sa depuna in dosar copii ale actelor de identitate.

Formularele si declaratiile privind activitatile desfasurate si formularele aferenteIn momentul depunerii dosarului la Registrul Comertului veti completa o declaratie in care veti specifica lista exacta a codurilor CAEN corepunzatoare activitatilor pe care doriti sa le desfasurati (model_2). In cazul in care firma nu va incepe activitatea chiar din momentul infiintarii, veti complete declaratia model_1.

Declaratia pe propria raspundere a persoanei fizice cetatean strain in nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice straine care nu este inregistrata fiscal in Romania, in original si, dupa caz, traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public;

-actele de inregistrare ale asociatilor, administratorilor, persoane juridice (original sau copie certificata);

-hotararea organului statutar privind participarea la constituirea societatii asociat/administrator persoane juridice (copie certificata);

-mandatul pentru persoana abilitata sa semneze actul constitutiv in numele si pe seama asociatului persoana juridica (copie certificata);

-certificatul de bonitate a persoanelor juridice nerezidente care participa la constituirea unei societati, emis de o banca sau de camera de  comert competenta din tara de nationalitate (original si copie tradusa si legalizata);

-imputernicire speciala (in forma autentica), avocatiala (originala);

Dosar cu sina cartonat

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.