Reparatii injectoare Pompe Duze Buzau – Vw, Audi, Skoda, Seat, Ford Galaxy
REPARATII INJECTOARE POMPE DUZE BUZAU
Marci auto : Audi , Audi A4 B5, Audi A4 B6, Audi A4 B7, Vw Passat, Vw Passat B5, Vw Passat B7, Vw Polo, Seat, Skoda, Skoda Octavia 1, Skoda Octavia 2, Ford Galaxy, Vw Golf, Vw T5,Vw Touareg, Vw Touran, Vw Caddy, etc :
CODURI INJECTOARE POMPE DUZE
038130073AK, 038130073AG, 038130079CX, 038130073F, 038130073J, 038130073Q, 038130073BR, 038130073T, 038130073BQ, 038130073AR, 038130073BA, 038130073AQ, 038130073AN, 038130073BK, 038130073AL, 038130073AJ, 038130073BJ, 038130073R, 038130073BC, 038130073BN, 07Z130073N, 07Z130073H, 038130073BP, 070130073N, 038130073AP, 038130073AA, 038130073AM, 038130073H, 07Z130073F, 038130073BH, 038130073AC, 038130073TX, 038130073AK, 038130079FX, 07Z130073N, 038130073AS
TIP MOTOARE : BMS, BNM, BNV, BWB, AUY, BTB, AMV, ASZ, BVK, AGR, AXR, ATD, BJB, BKC, BLS, BSV, AGR, AHF, AJM, ARL, ASV, ATD, BXF, BLT, BLS, BRR, BRS, BMT, AQM, BRM, AXB, BVH, BRT, BST, BPW, BMM, BMP, BGW, BSS, AXD, AXE, BLJ, BMZ, BPC, BLK, BPD, BAC, AYH, BLE, etc
Reparatii injectoare Pompe Duze Buzau CODURI BOSCH :
0414720007, 0414720035, 0414720085, 0414720036, 0986441553, 0414720086, 0414720038, 0986441554, 0414720088, 0414720039, 0986441557, 0414720089, 0414720037, 0986441556, 0414720087, 0414720216, 0986441560, 0414720266, 0414720215, 0986441559, 0414720265, 0414720313, 0986441568, 0414720363, 0414720231, 0986441560, 0414720363, 0414720229, 0986441574, 0414720279, 0414720221, 0986441562, 0414720271, 0414720210, 0986441561, 0414720260, 0414720224
SIMPTOME INJECTOARE DEFECTE
Fum alb in relanti, pornire grea, intreruperi la ralanti, consum carburant mai mare, fum negru in sarcina, pornire grea la rece sau la cald, putere scazuta la plecarea de pe loc si in sarcina, trepidatii motor, oscilatii la relanti, etc
CUM SE TESTEAZA UN INJECTOR DIESEL
Fiecare injector este testat pe banc BOSCH sau DELPHI (CAMBOX) in functie de modelul injectorului, dupa care se intocmeste o fisa de calibrare electronica cu normele de testare (parametrii de lucru al injectorului) .
Defectul se poate indentifica doar pe stand de proba , in nici un caz pe autototurism sau pe autoutilitara. Bancul de proba este singurul test relevant 100% .
Corectia mare pe unul din cilindrii motorului poate fi de la injector sau o problema pe acel cilindru ca exemplu : culbutori uzati, axa cu came uzata, supapa admisie sau evacuare, etc
Este indicat masurarea compresiei pe fiecare piston si testarea injectoarelor pe stand de proba destinat pentru marca injectorului. In urma verificarilor te poti ghida cu exactitate la defectul existent. Nu trebuie interpretat doar daca faci o simpla diagnoza cu testerul !