Optimizarea SEO aduce utilitate si relevanta pentru vizitatorul unui site, continut de calitate, informativ si evidentiat corect. SEO înseamna ca, în primul rând, comunicam coerent potentialilor tai clienti informatii utile– iar Google întelege si apreciaza asta.
Rezultatele procesului de optimizare SEO se obtin de regula dupa 3, 6 pâna la 12 luni de la implementarea sa (cu o crestere graduala, pe paliere); obiectivele sale trebuie asteptate pe un termen mediu spre îndelungat pentru atingerea performantelor urmarite (iar dupa caz, trebuie sustinute periodic cu activitati corective). Recomandarea noastra este ca procesul de optimizare site pentru motoarele de cautare sa fie o preocupare permanenta a echipei de marketing (cu abordare înca din stadiul de proiect).
Un proiect standard de optimizare derurat de noi cuprinde 4 etape: în prima etapa facem auditul SEO în care analizam situatia curenta si propunem masuri iar daca sunt acceptate, calculam si bugete de implementare