Activitatea de refacere contabilitate presupune verificarea înregistrarilor deja existente si corectarea erorilor lor în conformitate cu legislatia în vigoare în vederea aducerii la zi a situatiei contabile corecte.
Serviciul de refacere a contabilitătii presupune:
reîntocmirea si depunerea raportărilor privind obligatiile salariale (întocmirea si depunerea la organele competente a declaratiilor rectificative pentru salariati: D112 rectificativă, state de plată corectate conform documentelor atasate si omise);
reîntocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a decontului privind TVA – taxa pe valoarea adaugată;
reîntocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a declaratiei privind obligatiile de plată la bugetul de stat;
reîntocmirea si depunerea declaratiei rectificative la administratiile financiare a declaratiei privind impozitul pe profit;
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.