Flyerul este cea mai usoara si la indemana metoda de promovare a serviciilor oferite de catre o companie catre publicul larg intr-o maniera simpla, atragatoare. Flyerele au un impact considerabil cand sunt impartile in fata restaurantelor pentru promavarea diverselor evenimente sau a unui meniu nou. Tipul de flyer pe care îl alegeti va fi realizat in functie de obiectivele pe care vreti sa le atingeti. Fie ca vorbim despre o prezentare pentru un eveniment, pentru a anunta o oferta sau reduceri sau pentru a detalia un serviciu sau un produs.
Tips&tricks
- Comunicarea mesajului transmis trebuie sa fie scurta in care sa prezentati punctele de interes, intrucat spatiul intr-un flyer este limitat
- Sunt doua optiuni de livrare ale acestor flyere, fie prin format digital, fie personal. Daca apelati la distribuirea flyerelor personal acesta va avea un impact mult mai mare.
- Pot fi distribuite unui numar foarte mare de persoane cu un efort , cat si un cost minim
- Puteti ajunge la persoane la care nu puteti avea acces prin campanii digitale, de exemplu pensionarii
- Flyer-ul este instrumental de marketing care va permite sa va largiti punctul de acces, sa faceti publicitate serviciului, ofertelor in zone mai putin accesate
- Trebuie sa luati in considerare cantitatea de flyere pe care alegeti sa le comandati. Comandarea unui numar mai mare de flyere va fi mai rentabila pe unitate. Daca informatia oferita este una de interes si se poate distribui pe o perioada mai lunga de timp
Indiferent de orice optiune ati alege, apelati la noi cu incredere pentru oferta personaliata! Costuri competitive, eficienta, calitate si promtitudine!