PayrollExpert se bazeaza pe o experienta indelungata, cunostinte, instructie si educatie. Oferim cele mai bune produse si servicii concentrandu-ne pe nevoile si cerintele clientilor nostri. Rolul nostru este acela de a ajuta organizatia dumneavoastra sa functioneze eficient si sa fie in acord cu legislatia ce guverneaza cele doua mari domenii de mare expunere pentru orice afacere: calcul salarii si administrare personal.
Pachetul "Administrare personal" include:
- intocmirea dosarelor de personal;
- intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul electronic ReGES / REVISAL;
- intocmirea si inregistrarea actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca, la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul electronic ReGES / REVISAL;
- mentinerea la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta a muncii;
- completarea si depunerea Registrului General de Evidenta a Salariatilor - ReGES / REVISAL in format .xml;
- intocmirea deciziilor de incetare/suspendare a activitatii si inregistrarea acestora la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul electronic ReGES / REVISAL;
- intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu, adeverintelor privind deducerile personale, adeverinte privind stagiul de cotizare si orice alte adeverinte solicitate de catre angajati;
- intocmirea dosarelor de pensionare pentru limita de varsta ;
- auditul dosarelor de personal;
- gestionarea relatiei cu autoritatile.
Lista serviciilor nu este limitata la cele prezentate mai sus, aceasta putand fi completata in functie de necesitatile companiei dumneavoastra.