Un nume de brand nu este altceva decat un cuvant care ramane in mintea cumparatorului. Forta unui brand este reprezentata de capacitatea sa de a influenta comportamentul de cumparare. Cum piata e din ce in ce mai competitiva iar clienti trebuie sa aleaga intre o multime de firme care ofera aceleasi servicii/ produse , trebuie sa stim sa ne diferentiem. Stim cu totii ca nu “cel mai bun castiga” , ci cel care se promoveaza cel mai bine si ramane in mintea consumatorului. Daca ai reusit sa fii un brand in industria in care activezi, déjà este mult mai usor sa vinzi. Iar brandul inseamna venituri mai mari si concurenta mai mica.
Consultanta in marketing este esentiala la inceputul unui business, cand trebuie sa stabilesti de la culorile care te vor defini, pana la modul de comunicare cu clientii. Totusi, avand deja o afacere, brandul poate fi intarit prin diverse elemente vizuale dar si prin campanii de marketing care au ca scop principal crearea de brand awarenes.
Corporate branding nu inseamna insa numai numele firmei tale. Brandingul incorporeaza logo-ul , “ambalajul” , fie ca e vorba de o mapa de prezentare sau de website, carti de vizita si materiale publicitare. O lista de “detalii” extrem de importante fac diferenta intre tine si concurenta.
Ce mai putem face pentru brandul tau ?