Transport maritim containerizat Transport maritim conventional
Oferim servicii de transport pentru orice destinatie atat pentru export cat si pentru importul de marfuri, prestand servicii complete, functie de fiecare solicitare in parte in regim FCL (full container load=container incarcat complet) sau LCL (less than container load=grupaj de marfa) si cu livrare ‘door-to-door’ sau ‘port-to-port’, precum si ‘door-to-port’.
Angajarea transporturilor maritime containerizate se face prin intermediul celor mai bune linii de containere care dispun de nave proprii cu expedieri saptamanale din/catre toate porturile lumii.
Cu ajutorul retelei noastre de agenti maritimi din intreaga zona a Asiei, de unde provine cel mai mare trafic de containere la import, va putem colecta marfurile Dvs. din orice locatie interna mentionata si apoi le vom incarca in containere pentru a fi expediate din cel mai apropiat port catre Romania.
De asemenea colaboram excelent cu importante agentii de shipping & forwarding care opereaza in cele mai mari porturi ale lumii si cu ajutorul carora vom putea sa expediem marfurile Dvs catre sau din Romania.
Pe langa transportul containerizat al marfurilor generale, cu containere Standard de 20'/40'/45', ne ocupam cu succes si de expedierea marfurilor agabaritice cu incarcare pe containere speciale tip Flat Rack, Open Top, Platforme, precum si de transportul marfurilor congelate cu containere frigorifice, tip Reefer.
Grupaj de marfa (LCL)
Un serviciu colateral al transportului maritim containerizat FCL, cu o reprezentare foarte buna pe piata expeditiilor de marfa, il reprezinta transportul maritim in regim de grupaj. Oferim in acest sens serviciu direct de import grupaj din Asia, prin partenerii nostrii din porturile Shanghai si Hong Kong, unde se organizeaza consolidarea marfurilor in containere.
Marfurile sunt expediate catre portul Constanta, unde se efectueaza degruparea lor in depozitul situat in incinta portuara, astfel incat fiecare lot de marfa sa fie vamuit si livrat independent de celelalte. Acest serviciu dispune de 3 avantaje competitive in fata altor oferte LCL de pe piata si anume:
- un plus de siguranta si o garantie a integritatii fizice a partidei de marfa prin reducerea numarului de manipulari datorita efectuarii formalitatilor vamale de import la Constanta;
- reducerea costurilor totale, prin netranzitarea pentru deconsolidare la Bucuresti, evitandu-se astfel costurile suplimentare cu manipulari in plus si declaratia vamala de tranzit;
- livrare marfa direct la depozitul/sediul clientilor nostrii dupa incheierea formalitatilor de import la Constanta.
Dispunem de asemenea si de serviciul de grupaj cu sosire marfa in Constanta, apoi tranzitare-deconsolidare-formalitati de import in Bucuresti sau in alt oras .
In completare furnizam servicii de import in regim de grupaj din SUA, Canada si America de Sud, prin portul Hamburg. Tot prin acest port se dirijeaza si exporturile in regim de grupaj catre destinatii din intreaga lume. Marfurile se livreaza in depozitul din Timisoara unde se grupeaza pe camion apoi se expediaza rutier pana in Hamburg unde partidele de marfa se consolideaza in containere pentru a fi expediate catre destinatii de export.
Mentionam mai jos porturile de unde se pot livra grupajele de marfa pentru import catre Romania:
1. China: Shanghai, Ningbo, Qingdao, Xiamen, Xingang (Tianjin), Dalian, Fuzhou, Foshan, Guangzhou(Huangpu), Jiangmen, Shantou, Shenzen, Shunde, Zhongshan, Zhuhai, Nanjing, Yantian; 2. Hong Kong: Hong Kong;
3. Korea: Busan, Inchon; 4. Singapore: Singapore; 5. Taiwan: Kaoshiung, Keelung, Taichung; 6. Japan: Tokyo, Kobe, Yokohama, Osaka, Nagoya, Shimizu; 7. Malaysia: Port Kelang, Penang, Tanjung Pelepas, Johor ;
8. Indonesia: Jakarta, Semarang, Surabaya; 9. Thailand: Bangkok (Laem Chabang); 10. Vietnam: Ho Chi Minh, Haiphong, Hanoi (via Haiphong);
11. Philippines: Cebu, Manila; 12. Pakistan: Karachi; 13. Sri Lanka: Colombo; 14. Bangladesh: Chittagong; 15. Mauritius: Port Louis;
16. India: Bombay(Mumbai/Jawaharlal Nehru), Calcutta, Nhava Sheva, Chennai (Madras), Tuticorin, New Delhi; 17. U.A.E. : Jebel Ali; 18. Cambodia: Phnompenh, Sihanoukville.
Vom acorda toata atentia noastra pentru a va oferi solutii de transport economice si tarife competitive pentru importul sau exportul de marfuri containerizate din/catre orice colt al lumii.
Prin promptitudine si eficienta in furnizarea informatiilor actualizate referitoare la pozitia marfurilor Dvs. pe tot parcursul fluxului de transport (de la momentul preluarii marfurilor si incarcarea lor in container si pana la livrarea la destinatie), dorim sa mentinem la standarde inalte de calitate serviciile oferite clientilor nostri.
In baza colaborarii cu principalele agentii de chartering si brokeraj maritim care activeaza in domeniul transportului maritim, asiguram expedierea marfurilor Dvs. in regim conventional prin intermedierea angajarii de nave maritime tip cargou, vrachier (bulk-carrier), project cargo sau tanc.
De asemenea punem la dispozitie barje si slepuri autopropulsante pentru expeditiile de marfuri cu destinatie catre porturile situate pe canalul Dunare – Marea Neagra, de la Constanta si pana la Belgrad.
In masura in care conexiunile canalului Dunarii permit accesul catre anumite porturi maritime, vom oferi rute de transport corespunzatoare cerintelor clientilor nostri.
Prin folosirea transportului fluvial containerizat se pot deservi prin servicii directe de linie porturile Giurgiu sau Turnu Severin, dar si Ruse si alte porturi dunarene pana la Belgrad, in urma solicitarii exprese a clientilor nostrii.
Indiferent de tipul de marfa transportat (marfa generala, vrac, lichida, agabaritica) vom pune la dispozitia Dvs. cunostintele noastre in domeniu si va oferim cele mai bune solutii logistice pentru expeditiile de tip door-to-door, door-to-port sau port-to-port.
In completarea lantului logistic aferent unui transport maritim conventional, enumeram cateva dintre serviciile oferite de catre Paul Trans SRL : • asistenta logistica pt transporturi agabaritice (incluzand transport rutier intern pana in/din port) • amarare a marfurilor incarcate la bordul navelor • stocare si depozitare marfuri in incintele portuare si in afara lor • operatiuni de stivaj • manipulare marfa in port (incluzand si angajare de macarale speciale pentru marfurile agabaritice-project cargo) • inspectii calitative si cantitative prin angajare de firme specializate de survey • asistenta formalitati vamale in port pentru marfurile importate/exportate/tranzitate • agent de marfa al navlositorilor • agent nava
Ne vom ingriji ca marfurile Dvs. sa ajunga la destinatie in deplina siguranta si cu un timp de transit cat mai mic si dorim ca prin ofertele de preturi competitive si prin pachetul de servicii oferite sa ne ridicam la cel mai inalt nivel al cerintelor Dvs.