Business Online Control Panel este un serviciu online, accesibil printr-un Browser de pe orice calculator conectat la internet. Serviciul include module de programe, fiecare dintre acestea ajută la administrarea uşoară şi eficientă a unei companii sau al unei activităţi.
Serviciul este oferit de firma SC Real Life SRL, cu sediul în Tîrgu Mureş, Jud. Mureş, România. Serviciul şi accesibilitatea este garantată 99.98% pe an. Serviciul rulează de pe servere proprii supravegheate într-un mediu profesional pentru a garanta calitatea serviciului.
Serviciul este alcătuit din mai multe module sau programe independente accesibile prin internet, fiecare fiind un program separat şi care poate funcţiona separat de celelalte module. Un client poate cumpăra numai câteva dintre module existente, de care are nevoie şi nu trebuie să suporte toate cheltuielile de dezvoltare, serviciul fiind accesat de mai mulţi clienţi astfel la un preţ foarte avantajos.
Oricare din modulele existente se pot activa pentru client, dar este oferită şi opţiunea de a personaliza fiecare dintre module sau de a dezvolta module noi personalizate la nevoile exacte ale clientului.
Programul este destinat acelor firme şi persoane fizice care au nevoie de mobilitate şi acces la datele şi statisticile firmei. Programul poate fi configurat pentu un număr nelimitat de utilizatori, astfel fiind o platformă ideală pentru coordonarea şi supravegherea oricarui activităţi.
Avantajele cele mai importante sunt:
- Preţ: Serviciul fiind un serviciu online accesat de mai mulţi clienţi permite reducerea costurilor de producţie, astfel serviciul se poate oferi la un raport de preţ/calitate foarte bun.
- Calitate: Un program 100% perfect care să nu aibă defecte nu există dar serviciul vine cu o echipă de programatori cu experienţă şi un sistem de corectare a defectelor puse la punct. Astfel la orice problemă apărută echipa de producţie este instant alertată şi problema se poate rezolva în cel mai scurt timp. Corecţiile şi înbunătăţirile sunt accesibile instant de către toţi clienţii.
- Accesibilitate: Cel mai important caracteristic al programului este că poate fi accesat online printr-un Browser şi nu necesită instalarea unui soft pe calculatorul clientului, astfel problemele de compatibilitate fiind eliminate.
- Securitate: Fiecare client este administrat într-un cont separat, cu arhivarea datelor în mod regulat. Siguranţa este garantată pe mai multe nivele şi verificată constant de echipa de producţie.
- Control: În fiecare cont se poate configura mai mulţi utilizatori fiecare cu drepturi de acces la module personalizate individual. Astfel se poate urmări uşor activitatea angajaţilor care utilizează modulele activate.
Programul Gestiune/Stoc Marfă este o soluţie complexă care poate fi adaptată la nevoile clientului. Programul este de fapt compus din mai multe module care permit administrarea produselor pe stoc:
- Modul Gestiune / Fişe de Magazie (pentru lista fişe produse, editare detalii produse, căutare)
- Modul Recepţie marfă
- Modul Bonuri de consum
- Modul Facturier
- Modul Vânzări de pe stoc
- Modul Comenzi de pe stoc
Câteva dintre caracteristicile generale ale programului:
- pentru fiecare produs se creează o fişă de magazie electronică
- se ţine evidenţa intrărilor şi ieşirilor, mişcărilor pe stoc şi stocul final
- preţul produsului se poate specifica cu sau fără TVA
- autocalculare preţ cu TVA sau fără TVA pe baza cotei TVA
- cota TVA individual pentru fiecare produs
- reduceri produse (valoric sau procentual)
- caracteristici produse (mărime, culoare)
- căutare produse dupa text
- asociere produs cu cod de bare existent
- generare cod de bare cu cod unic
- imprimare cod de bare pe etichete (necesită imprimantă specială)
- imprimare etichete de preţ (necesită imprimantă specială)
- facturare din stoc
- rezervare produse din stoc
- comenzi de pe stoc (rezervare produse, administrare/urmărire comenzi)
- preluare comenzi prin telefon
Descriere Module Gestiune/Stoc:
Modul Recepţii Marfă:
- permite introducerea produselor pe stoc
- se creează o notă de recepţie pentru fiecare factură
- se introduc produsele de pe factură: se selectează fişa de magazie pe care se doreşte recepţionarea sau se poate crea una nouă
- programul totalizează valoarea produselor recepţionate astfel se poate verifica uşor corectitudinea recepţiei
- se poate imprima nota de recepţie
- se pot imprima etichete de preţ direct de pe nota de recepţie în cantitatea produselor recepţionate
- se pot imprima etichete cu denumire, cod produs şi cod de bare în cantitatea produselor recepţionate
- se salvează informaţia despre utilizatorul care a efectuat receptionarea
- listare note de recepţii
Modul Bonuri de Consum:
- se creează un bon de consum cu detaliile: primitor, persoana care predă, data
- se selectează produsele şi cantitatea lor
- programul calculează totalul produselor consumate
- produsele consumate se scad din stoc automat (se înregistrează automat o tranzacţie pe stoc)
- se pastrează lista bonurilor de consum în format electronic
- se pot imprima bonurile
Modul Fişe de Magazie:
- permite administrarea produselor din stoc
- editare/modificare detalii produs: preţ, denumire, cod, reducere, descriere, caracteristici
- imprimare cod de bare
- asociere cod de bare cu produs
- filtrare listă fişe de magazie
- vizualizare tranzacţii stoc (intrări şi ieşiri de pe stoc)
Modul Facturier Online:
- facturare de pe stoc
- facturare alte servicii
- facturi cu şi fără tva
- facturi pdf
- emite chitanţa (pre-completare)
- total facturi emise
- filtrare facturi neachitate/achitate parţial
- totaluri pe perioade