Analiza Cuvintelor Cheie
- Determinarea celor mai potrivite cuvinte pentru optimizare sau domeniul de activitate al web-site-ului;
- Alegerea cuvintelor cu un număr semnificativ de căutări lunare;
- Optimizarea conținutului și al structurii pentru o poziționare cât mai bună la căutările pentru expresii long-tail;
- Stabilirea gradului de competitivitate al cuvintelor cheie analizate;
Analiza Competiției
- Analiza principalilor competitori direcți;
- Analiza competitorilor din motoarele de căutare;
- Analiza nișei în care își desfășoară activitatea web-site-ul;
Optimizare WEB on-site
- Optimizarea conținutului site-ului: text, meta, marcare etc.;
- Optimizarea codului;
- Optimizarea imaginilor și video-urilor;
- Optimizarea link-urilor interne, externe și ale URL-urilor;
- Crearea de Sitemap și robots.txt;
- Analiza datelor și realizarea de modificări pe baza acestora (WEB Analytics);
- Optimizarea ratei de conversie (CRO);
- Îmbunătățirea experienței utilizatorului (UX);
Optimizare WEB off-site
- Creare unei strategii în vederea achiziționării de link-uri;
- Crearea unei strategii de conținut;
- Achiziționarea de link-uri prin link building manual;
- Marketing prin distribuția de conținut;
- Marketing prin folosirea filmulețelor video;
Dacă vrei optimizare WEB pentru site-ul tău