Ghidul Serviciilor
Europa Travel
inapoi la firma 221 vizite
Poza Programe sociale 2011
Foto
Foto
Foto
Foto

Servicii incluse:

• bilet avion Cluj – Mallorca - Cluj si retur cu compania Wizzair;

• taxele de aeroport si un bagaj de cala de 32 kg/pers

• transfer aeroport – hotel – aeroport cu insotitor roman

• 7 nopti cazare la unul din hotelurile din oferta (4*)

• pensiune completa (¼ l apa si ¼ l vin incluse)

• excursie de o zi in Palma de Mallorca si Inca

• asistenta turistica in limba romana pe toata durata sejurului.

 

Nu sunt incluse:

• asigurare medicala

• alte servicii decat cele mentionate.

 

Orar informativ de zbor (ore locale):

CLUJ 05:45 – PALMA DE MALLORCA 07:55

PALMA DE MALLORCA 08:35 – CLUJ 12:30

 

Conditii de inscriere / anulare / penalizari:

• avans minim necesar la inscriere : 220 euro/pers, iar plata integrala cu 21 de zile inaintea inceperii sejurului.

• anularea pachetului cu mai mult de 50 zile inainte de plecare: penalizare 70 EURO/ persoana

• anularea pachetului intre 50 si 35 zile inaintea inceperii sejurului: penalizare 220 EURO/ persoan

• anularea pachetului intre 34 si 8 zile inaintea inceperii sejurului: penalizare 320 EURO/ persoana

• anularea pachetului cu mai putin de 8 zile inainte de plecare: penalizare 100%

 

Conditii de participare:

• Inscrierea se face pe baza cartii de identitate.

• Numele hotelului va fi comunicat in momentul confirmarii in limita posibilitatilor sua in momentul primirii actelor (cel mai tarziu cu 3 zile inainte de plecare).

• Tarifele pentru copil sunt valabile pentru cazare in camera cu 2 adulti.

• Zborurile sunt efectuate cu compania low cost Wizzair.

• Ziua de intrare este sambata.

• Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara sau carte de identitate valabila.

• Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.

• Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de autoritatile de resort din Spania.

• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.

• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.

 

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.