Servicii incluse:
• bilet avion Cluj – Mallorca - Cluj si retur cu compania Wizzair;
• taxele de aeroport si un bagaj de cala de 32 kg/pers
• transfer aeroport – hotel – aeroport cu insotitor roman
• 7 nopti cazare la unul din hotelurile din oferta (4*)
• pensiune completa (¼ l apa si ¼ l vin incluse)
• excursie de o zi in Palma de Mallorca si Inca
• asistenta turistica in limba romana pe toata durata sejurului.
Nu sunt incluse:
• asigurare medicala
• alte servicii decat cele mentionate.
Orar informativ de zbor (ore locale):
CLUJ 05:45 – PALMA DE MALLORCA 07:55
PALMA DE MALLORCA 08:35 – CLUJ 12:30
Conditii de inscriere / anulare / penalizari:
• avans minim necesar la inscriere : 220 euro/pers, iar plata integrala cu 21 de zile inaintea inceperii sejurului.
• anularea pachetului cu mai mult de 50 zile inainte de plecare: penalizare 70 EURO/ persoana
• anularea pachetului intre 50 si 35 zile inaintea inceperii sejurului: penalizare 220 EURO/ persoan
• anularea pachetului intre 34 si 8 zile inaintea inceperii sejurului: penalizare 320 EURO/ persoana
• anularea pachetului cu mai putin de 8 zile inainte de plecare: penalizare 100%
Conditii de participare:
• Inscrierea se face pe baza cartii de identitate.
• Numele hotelului va fi comunicat in momentul confirmarii in limita posibilitatilor sua in momentul primirii actelor (cel mai tarziu cu 3 zile inainte de plecare).
• Tarifele pentru copil sunt valabile pentru cazare in camera cu 2 adulti.
• Zborurile sunt efectuate cu compania low cost Wizzair.
• Ziua de intrare este sambata.
• Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara sau carte de identitate valabila.
• Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.
• Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de autoritatile de resort din Spania.
• Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului.
• Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.