n romana optimizare pentru motoare de cautare este o subcategorie a marketing-ului online, practica aparuta in anul 1990, odata cu aparitia primelor site-uri pe Internet, si care reprezinta totalitatea tehnicilor prin care un site web este adus la o forma in care este propulsat mai sus in lista de rezultate date de un motor de cautare pentru diverse cuvinte-cheie. Cu timpul, optimizarea unei pagini web a unui site a devenit un serviciu oferit de unele companii si/sau corporatii. La inceputurile Internetului, motoarele de cautare afisau in urma unei cautari, pagini in a caror descriere se afla cuvantul de cautare. Deoarece webmaster-ii ( proprietarii de site-uri ) au facut abuz de acest factor, motoarele de cautare au alcatuit algoritme mult mai complexe, care includ: Textul <title>si </title> Atributele ALT pentru imagini Nume de domeniu Sinonime ale cuvantului cheie Calitatea site-urilor ( Extern SEO ) Numarul total de hyperlink-uri Titlul link-urilor Vechimea unui site SEOOptimizare google - Preturi SEOreprezinta o componenta a Marketing-ului prin faptul ca necesita intelegerea modului in care functioneaza algoritmii de cautare si ce ar cauta vizitatorii, pentru a stabili o corespondenta cu site-urile care ofera ceea ce acestia cauta. Anumite tehnici SEO pot implica optimizarea codarii unui site, fara a face modificari vizibile pentru vizitatori, precum ierarhizarea structurii sitului, evitarea sau rezolvarea unor probleme care ar putea impiedica motoarele de cautare sa indexeze complet site-ul. Termenul SEOOferta Promovare sitepoate sa se refere si la "Optimizatori pentru Motoare de Cautare", un termen adoptat de industria consultantilor care se ocupa de optimizarea site-urilor in numele clientilor precum si de angajatii proprietarilor de site-uri care pot lucra SEO in interiorul firmei.