Ghidul Serviciilor
Admininstal Any - Administrare Imobile Bucuresti
inapoi la firma 407 vizite
Poza Administrare Blocuri
Foto

Din experienta noastra am constatat ca Asociatiile de Proprietaridoresc un pachet de servicii suplu, fara costuri inutile si acoperitorîn acelasi timp atât pentru proprietari cât si pentru conducereaAsociatiei.

Mizam pe sprijinul si comunicarea cu membrii Comitetului Executiv,Presedintele si proprietarii care doresc sa se implice în aceastaactivitate, pentru o buna administrare a imobilului.

Multi dintre administratorii de blocuri din România nu au pregatireanecesara pentru a desfasura aceasta activitate, iar legislatia dinRomânia este de multe ori neclara sau incompleta, fapt care estevalabil si în cazul legislatiei asociatiilor de proprietari.Acestea sunt principalele motive pentru care multe dintre asociatiilede proprietari au probleme mari în alcatuirea situatiilor contabile,uneori chiar contravenind legii, iar amenzile în aceste situatii se potridica la sume considerabile care vor fi platite tot de catreasociatie.

Experienta noastra în domeniul administrarii de imobile ne oferaavantajul necesar pentru a rezolva eventualele probleme existente lamomentul preluarii si a aduce situatia contabila a bloculuidumneavoastra la un nivel ridicat de corectitudine, siguranta sitransparenta.

CONTABILITATE

Organizarea si conducerea contabilitatii în partida simpla cu ajutorul mijloacelor informatice, în conditiile legii, aplicatia utilizata în acest sens fiind Bloc Manager NET;

Întocmirea listelor lunare de plata a întretinerii în conformitate cu reglementarile legale în vigoare;Întocmirea si completarea registrului jurnal, registrului inventar, registrului pentru evidenta fondului de reparatii, registrului pentru evidenta fondului de rulment, registrului pentru evidenta sumelor speciale, registrului pentru evidenta fondului de penalizari, precum si alte formulare specifice activitatii de contabilitate, prevazute prin ordin al ministrului economiei si finantelor si alte reglementari legale în vigoare;

Calcularea si încasarea penalizarilor conform reglementarilor legale în vigoare si sistemului aprobat de Adunarea Generala;

Întocmirea lunara a situatiei elementelor de activ si pasiv si depunerea acestora semestrial la Primarie conform legii nr.230/2007;

Întocmirea si depunerea declaratiilor fiscale necesare la Administratia financiara de care apartine Asociatia de Proprietari;Editarea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;Întocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la asigurarile sociale pentru remuneratiile personalului angajat;

Plata impozitului si contirbutiilor datorate de Asociatia de Proprietari pentru remuneratiile personalului angajat;Depunerea online, cu semnatura electronica, a declaratiilor fiscale pentru angajatii asociatiei de proprietary;Plata tuturor facturilor emise de furnizori;Prezentarea, la solicitarea Comitetului Executiv a rapoartelor sau documentelor necesare unor verificari financiar-contabile;Întocmirea si prezentarea anuala, în Adunarea Generala a Asociatiei de Proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent..

CASIERIE

Încasarea, cu frecventa si în locurile specificate în contract, a cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociatiei precum si a altor venituri cuvenite asociatiei de proprietari.

DEFINITIE

?Inspectarea periodica a proprietatii comune, în vederea remedierii defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilorcare determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei deproprietari (avarii la instalatia de apa etc);

?Inspectarea proprietatii individuale, numai cu acordul proprietarilor,în vederea remedierii defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina crestereanejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari sau aleproprietarilor (scurgeri de apa, etc.)

?Supunerea spre analiza a ofertelor furnizorilor de bunuri si serviciiîn vederea selectarii ofertei care satisface cerintele de pret,durata d e executie si calitate. Obtinerea aprobarii Comitetului Executiv al Asociatiei de Proprietari

?Procurarea materialelor necesare întretinerii si reparatiilor curenteproprietatii comune a asociatiei de proprietari;

?Urmarirea realizarii contractelor încheiate de asociatia deproprietari cu furnizorii de bunuri si servicii si supravegherealucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;

?Verificarea anuala a indexului contoarelor de apartament, calculu consumurilor si a costurilor aferente;?Controlul facturarii corecte a consumurilor de energie electrica termica, apa, etc, în functie de indexul contoarelor de bloc, conform prevederilor legale si în functie de normele metodologice drepartizare a consumurilor;

?Controlu îndeplinirii obligatiilor contractuale ale personaluluiangajat de asociatia de proprietari pentru curatenie, încarcarea sievacuarea gunoiului menajer si alte activitati. Sesizarea comitetuluiexecutiv în cazul încalcarii acestora

?Efectuareade mici reparatii la elementele proprietatii comune(înlocuire becuri, întrerupatoare, elemente de închidere la usi sauferestre, etc). Pentru acestea, asociatia de proprietari va suportadoar costul materialelor folosite;

?De asemenea, va putem pune la dispozitie, direct sau prin parteneri ogama larga de servicii de care este nevoie în cadrul oricaror Asociatiide Proprietari sau locuinte individuale..

AUDIT

Societatea noastra presteaza servicii de cenzorat pentru asociatii de proprietari, venind în sprijinul proprietarilor prin consultanta si colaborare cu organele de conducere ale asociatiei si Administrator, pentru bunul mers al activitatilor în asociatia dumneavoastra.Verificarea lunara pentru fiecare dosar întocmit de administrator

Raportul De Cenzorat prezentat comitelului executiv asigura un plus de transparenta atât în comunicarea interna, reprezentând un instrument util în depistarea si reglarea din timp a eventualelor erori de calcul, înregistrare, evidenta sau repartizare. Suntem la curent cu noutatile legislative pe probleme specifice, venind în sprijinul Asociatiei cu solutii menite a va ghida spre luarea unor hotarâri benefice acesteia si implicit benefice proprietarilor, pe baza rapoartelor lunar emise..

CURATENIE

Curatenia la bloc a fost dintotdeauna o problema pentru membrii Asociatiei si pentru membrii Comitetului Executiv, iar dintre acestia Presedintele Asociatiei ca persoana care reprezinta asociatia în relatiile cu tertii dar si cu autoritatile statului, are cele mai multe batai de cap.

Noi avem parteneri ce furnizeaza servicii de curatenie aferente spatiilor comune, interioare si exterioare (hol intrare, garaje, casa scarilor, spatii tehnice, holuri, alei exterioare de intrare în imobil).

Administratorul va fi responsabil pentru asigurarea personalului, supravegherea, pregatirea si inspectia necesara pentru realizarea acestor servicii:

Program 5 zile pe saptamânaMaturat si spalat intrarea în imobil, ascensor, aleea de acces în imobil – zilnicSpalarea usilor ascensorului – 1 data pe saptamânaMaturat aleea din jurul imobilului – 1 data pe saptamânaSpalat geamuri intrare în imobil – 1 data pe saptamânaSters balustrade – 2 ori pe saptamânaMaturat si spalat scari -2 ori/saptamâna.Spalat europubele – 2 ori pe lunaPregatire europubele pentru golire corelat cu programul de ridicarea deseurilorCuratenie în gradina (hârtii, sticle, resturi…etc.) – ori de câte ori este nevoieDesfundat tubulatura gunoi – ori de câte ori nevoieCuratirea spatiului aferent fiecarei ghene de pe etaj – ori de câte ori este nevoieSters praful si îndepartat pânzele de paianjen din interiorul imobilului -ori de câte ori este nevoieDeszapezirea aleei de acces în imobilCuratenie generala – de 2 ori pe an,de Paste si Craciun

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.