Ghidul Serviciilor
Te Imbrac
inapoi la firma 203 vizite
Poza Politica de returnare
Foto
Foto

Politica de returnare

Returul se poate face doar prin posta sau curier, nu se poate veni la sediul nostru si este valabil doar pentru persoanele fizice,consumator si nu si pentru persoane juridice.

Nu se accepta retururile fara o notificare prealabila pe mail, fax, telefon. 

ATENTIE! NU se accepta retururi cu plata ramburs.

In situatia in care sunteti nemultumit(a) de produsul primit il puteti returna in termen fix de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului.

Produsele care se aduc pe comanda in 10 zile, produse pentru care suntem simpli intermediari, nu se pot returna decat in conditii speciale ( daca sunteti de acord sa platiti transportul pana in tara de origine - USA, UK, SPANIA etc).

1. Returnarea banilor

Legislatia romaneasca in domeniu prevede: "consumatorul,persoana fizica  are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

EXCEPTIE!!! IN PERIOADELE CU PROMOTII SPECIALE COMANDA VA FI RETURNATA INTEGRAL, NU SE ACCEPTA RETURURI PARTIALE.

Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au insotit,factura si chitanta de la curier). In maxim 30 de zile de la data returnarii, va vom inapoia contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra si o sa suportati dumneavoastra comisioanele aferente sau prin mandat postal cu comisioanele suportate de dumneavoastra. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. In cazul in care nu sint respectate aceste lucruri banii nu se pot returna si va reamintim ca ati fost de acord cu aceasta politica atunci cind ati facut comanda.

2. Schimbarea marimii produsului

Si acest schimb se face tot printr-o notificare prealabila pe mail sau telefon. Puteti returna produsul/produsele prin posta sau curier  fara valoare ramburs si trebuie sa mentionati in colet (pe copia facturii) daca doriti rambursarea banilor sau schimbarea marimii produselor; de asemenea trebuie sa atasati dovada achitarii produsului - copia chitantei de la curierat. Rambursarea banilor se poate face prin mandat postal la adresa din buletin sau in cont. Expedierea marimii cerute la schimb se poate face prin posta la adresa din buletin sau prin curierat la orice adresa indicata de dvs. Taxele de transport le platiti dvs.

3. Schimbarea produsului cu un alt produs

In cazul in care doriti alte produse (modele) decit cele returnate procedura este in 2 pasi si este urmatoarea:

- trimiteti produsul/produsele pe care doriti sa le schimbati prin posta sau curier(cum doriti,cheltuielile de transport va apartin) si noi va returnam banii conform punctului 1 de mai sus. Adresa de returnare o aveti mai jos si va rog sa trimiteti fara valoare ramburs.

- va faceti o noua comanda cu produsele dorite pe care o achitati integral la livrare.Atentie!In cazul in care va faceti comanda de returnare in timpul unei promotii trebuie expediata in timpul acesteia.

Va rugam frumos sa respectati aceste modalitati de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda. Nu exista alte modalitati.

La returnarea banilor in caz ca ati avut comenzi neridicate in intervalui de 30 de zile aferent returului  atunci se va opri contravaloarea transportului comenzilor ne-ridicate

"Clienti" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.