n conformitate cu legislatia de Medicina Muncii, angajatorul trebuie sa asigure angajatilor servicii medicale preventive, incheind un contract cu o unitate medicala autorizata in acest sens.
Scopul Medicinei Muncii
Medicina Muncii face parte din managementul riscului profesional si presupune actiunea convergenta a angajatorului, angajatilor si a medicilor.Rolul ei este de a evalua starea de sanatate a angajatilor in relatie cu mediul de munca si de a oferi consultanta angajatorilor privind factorii de risc profesionali si modalitatea de evitare a acestora.
Ce sunt controalele de medicina muncii
• Sunt un complex de examinari medicale de diferite specialitati• Sunt prevazute de catre lege ca facand parte din contractul de munca• Sunt stabilite de catre lege pentru fiecare meserie in parte
Asistenta de Medicina Muncii include:
• Examinari medicale de profil – specifice activitatii fiecarei firme• Examinari obligatorii:• Controale initiale – inaintea angajarii, dupa schimbarea locului de munca, in cazul aparitiei unor factori de risc suplimentari• Controale periodice• Activitati preventive
Programul de activitati preventive este stabilit in mod individual cu fiecare firma in parte pentru o adaptare optima a acestuia la nevoile firmei.
TARIFELE SUNT NEGOCIABILE, IN FUNCTIE DE COMPLEXITATEA MESERIILOR SI ACTIVITATILOR, PRECUM SI NUMARUL DE SALARIATI