Ghidul Serviciilor
Ondrill
inapoi la firma 77 vizite
Poza Optimizare offsite
Foto

Aceasta presupune ca optimizarea onsite este incheiata.Este bine / corect sa se astepte circa 2 luni dupa SEO pentru ca efectele ( stabilizarea) acestei optimizari sa fie finale. Optimizarea offsite, asa cum e si numele , se desfasoara in afara siteului , si nu presupune interventii asupra codului paginii. Aceasta optimizare se face pentru fiecare cuvant cheie in parte. Se poate face simultan pentru mai multe cuvinte deodata , sau succesiv. Se poate chiar face cu diferiti colaboratori simultan , etc. In esenta , se constata pozitia unui cuvant cheie la sfarsitul optimizarii SEO , se stabileste unde se doreste sa se ajunga pentru respectivul cuvant / expresie , se face o analiza a concurentei pe cuvantul respectiv, si o oferta concreta. Marketingul online presupune ( printre altele) popularizarea siteului pe directoare, bloguri, forumuri, site-uri de stiri, schimb de linkuri in 3 ( nu in 2), etc. Pentru expresiile “tari” ( cu nr de cautari lunare de peste 30.000 de ori) e nevoie si de reclama platita , bannere pe siteuri relevante din domeniu , etc. Costurile depind esential de cuvantul cheie ales, de pozitia la finalul SEO si pozitia dorita. Oferta concreta se poate face doar dupa o analiza amanuntita. Durata este de asemenea variabila, noi recomandam sa se faca pe minim 2 luni / cuvant , recomandam 4 luni, ideal 6 luni . Este posibil si dupa aceasta perioada sa fie costuri de mentinere pe pozitia ajunsa , dar care sunt la max 20 % din costul lunar al optimizarii .

Tot la SEM intra si campania adwords de la Google. Desi unii sustin ca optimizarea se bate cap in cap cu campania adwords , noi suntem de parere ca fiecare are “clientii” fideli. Daca majoritatea dintre cei care cauta pe internet nici nu “vad” anunturile adwords, exista un grup de utilizatori care nici macar nu fac diferenta intre ele. Pentru a nu pierde clienti / cumparatori va recomandam si o mica campanie adwords cu buget controlat si cuvinte cheie alese cu atentie .

O varianta pentru SEM e sa apelati doar la consultanta pentru aceasta , urmand ca , efectiv munca sa fie prestata de un angajat propriu (part time).

Aceasta optimizare are din ce in ce mai putina importanta , marketingul modern se poate face si prin concursuri cu premii de exemplu ( contra backlinkuri bineinteles)

Mobil   |   Web   |   Anuntul Telefonic
Copyright © GHIDUL SERVICIILOR 2024
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.